Nej, den är koolare.Grymt! Men får man stryk ifall man föredrar den fläskiga quartzaren framför Tudorn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, den är koolare.Grymt! Men får man stryk ifall man föredrar den fläskiga quartzaren framför Tudorn?
Tack!Fin!Albatross boett med sniperdial!
Jo den boett modellen kallas för Albatros men har ett modell nr som jag nu inte kommer ihåg och den urtavlan tack vare att det ser ut som ett hårkors på den så omnämns den som sniper dial,verket är utan datum och det står antimagnetic och 17 juveler på tavlan så jag antar det är ett handjagat 2409 verk i den,mycket trevlig klocka!Tack!
Berätta?
Kul, tack för att du berättar.Jo den boett modellen kallas för Albatros men har ett modell nr som jag nu inte kommer ihåg och den urtavlan tack vare att det ser ut som ett hårkors på den så omnämns den som sniper dial,verket är utan datum och det står antimagnetic och 17 juveler på tavlan så jag antar det är ett handjagat 2409 verk i den,mycket trevlig klocka!
Oh vad kul!sånt är extra skoj till klockorna att veta att de har barit med.Kul, tack för att du berättar.
Den har dessutom en inskription på ryska på baklocket som lyder typ: Till Major Solomko från GSGR styrkorna.
Ganska trevligt med lite proveniens.
Stentuff bebis!
Det köptes samma år, satt ett mörkblått gummi som original på!Löjligt bra och kul att du haft klockan så länge! Är det originalband också?
Aquastar är svåra att skilja sig från!AquaStar Benthos 500
I min ägo sedan 1972
Den några år äldre (1974) brorsan 62-6198 säger hej till lillebror!
Åh det löste sig med insert? Då behåller jag vårt barnDen några år äldre (1974) brorsan 62-6198 säger hej till lillebror!
Det här är min första, den andra ligger o väntar på @rogart-63 om han kan hitta på ett bezelÅh det löste sig med insert? Då behåller jag vårt barn
Haha så du har 2,5?! ORIMLIGT! Men härligt Är de två första samma referens?Det här är min första, den andra ligger o väntar på @rogart-63 om han kan hitta på ett bezel
Jepp, så en av dem kan du ta över sen, så kan jag ta över blöjbytet på bebisenHaha så du har 2,5?! ORIMLIGT! Men härligt Är de två första samma referens?
Grym! Får du för dig att flippa den någon gång så är jag väldigt intresserad. Rena drömmen för en HeuersamlareInte så mycket mögel på denna. Heuer 980.006 med Poseidon-tavla. Har ni någon likande någon gång?
Underbar visar-combo på den där!Lite nyare Citizen än de som diskuteras lite ovanför men mögelfaktorn är riktigt hög så den platsar här utan vidare. Ett enormt tack till @rogart-63 för hjälp med lite fix och trix som behövdes.
Ja, den är grym. Om den en dag ska vidare är du först i kön.Grym! Får du för dig att flippa den någon gång så är jag väldigt intresserad. Rena drömmen för en Heuersamlare