Kul! Grattis. Onekligen en större klocka än man är van vid att se dig bäraNu får jag vara med på riktigt, kul!
Squale 2002 - tusenmeterskloss med bakelitvridring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Grattis. Onekligen en större klocka än man är van vid att se dig bäraNu får jag vara med på riktigt, kul!
Fint att se! Finns det liv i den också? Vilket verk har den?Nu får jag vara med på riktigt, kul!
Tack! Nej verkligen, men den bärs helt okej i mitt tycke!Kul! Grattis. Onekligen en större klocka än man är van vid att se dig bära
Tack! Inte kollat ännu - locket sitter som berget.Fint att se! Finns det liv i den också? Vilket verk har den?
Sitter grymt på digTack! Nej verkligen, men den bärs helt okej i mitt tycke!
Tack! Inte kollat ännu - locket sitter som berget.
Riktigt snyggt! Härlig patina på den och tavlan ser ut som något ljusfenomen i yttre rymden.Nu får jag vara med på riktigt, kul!
Säger detta dig något? vad bör jag göra härnäst?Fint att se! Finns det liv i den också? Vilket verk har den?
Ser ut som väntat. Ett 536.121. Förutom att byta batteri så kan du prova byta elektroniken. Och så mår den nog bra av lite rengöring och oljor också.Säger detta dig något? vad bör jag göra härnäst?
Finns en köp- och säljdel, du är bara 10 inlägg därifrån - förtäckta säljesannonser uppskattas sällan. Fin klocka dock.En av mina mysmögeldykare
Kan vara till salu
Tror inte Aquaplungen blivit presenterad i den här tråden. Är det någon annan på forumet som äger en?
Rotary Aquaplunge 20atm SS.
Tack! En av favoriterna i lådan .Vilken härlig pjäs
Den var riktigt bra..originallänk?Tror inte Aquaplungen blivit presenterad i den här tråden. Är det någon annan på forumet som äger en?
Rotary Aquaplunge Automatic SS.
Nej tyvärr inte, ett noname BoR. Vet inte vad som satt på från början.Den var riktigt bra..originallänk?
Coolt! Scrollade f.ö nyss förbi fläcksuddartråden: https://klocksnack.se/threads/fläcksuddare-den-ljusa-g-shockens-bästa-vän.102289/Slängde på ett tillfixat 22mm curved-end gummi på min Squale med 18mm bredd och dolt bandfäste, tyckte det blev väldigt bra efter enkla och små justeringar, både ovan- och underifrån. Tror detta blir sommarkombon.
- Nån förresten som har koll på den där tråden med nån rengöringstrasa som gjorde underverk för vitt gummi? Hittar den inte.
Tack! Kunde för mitt liv inte minnas vad trådjäveln hette.Coolt! Scrollade f.ö nyss förbi fläcksuddartråden: https://klocksnack.se/threads/fläcksuddare-den-ljusa-g-shockens-bästa-vän.102289/
Nja, kör på originalgrejerna!Slängde på ett tillfixat 22mm curved-end gummi på min Squale med 18mm bredd och dolt bandfäste, tyckte det blev väldigt bra efter enkla och små justeringar, både ovan- och underifrån. Tror detta blir sommarkombon.
- Nån förresten som har koll på den där tråden med nån rengöringstrasa som gjorde underverk för vitt gummi? Hittar den inte.
Ser ut som din har bredare bandbredd, men kanske vinkeln som luras? Silikon. Råkade vara så att jag hade bandet hemma, får se hur det blir längre fram.Nja, kör på originalgrejerna!
Oklart om något speciellt rengöringsmedel fungerar? Mitt i naturgummi är lite missfärgat men känns som det går in i gummit. Ditt silikon eller gummi?
Älskar den typen av marmorpatina! Grymt snyggt!Pronto Submersible, grön tropical.
Så jäkla glad för denna, saknat boetten sedan jag släppte min IDF-SK
Inte helt samma eftersom SuperKontikin saknar kronskydd..
Tusen tack @CptSlow!
Den där är bäst!!! Säg till mig när det är dax att flippa. Har bara ägt den en gång
Nytt mögel på armen! 62-6198. Underskattad modell tycker jag.