Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men skinnslips är OK?Behöver en klocka slips??.........not. Tyglänk går helt bort
Nu är det bara att låsa tråden! Fruktansvärt snyggt!
Men Herre min skapare en SOH rosé på nato, tror inte att det kan bli mycket värre än så.
Det går bra
Är nog snyggaste nato-kombon jag sett till dags datum. Är det 41:an eller 36:an?Klart det funkar. Speciellt på ett kvalitativt nato som @Singular's nya Super naton. Snuskigt bra kvalitet och glans.
Snicksnack! Brattar flyger på allt!Omega lämpar sig väl på nato över lag Rolex inte så. Breitling inte alls, typ.
Men nato är coolt! Kul tråd.
Mäh.Omega lämpar sig väl på nato över lag Rolex inte så. Breitling inte alls, typ.
Men nato är coolt! Kul tråd.
Kul!Är nog snyggaste nato-kombon jag sett till dags datum. Är det 41:an eller 36:an?