• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Nu är Bump Limit aktiverad

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sen blir jag dock kraftigt allergisk mot folk som inte avslutar sina Köpes-annonser - då jag 9 gånger av 10 fått svaret "ahh, glömt att skriva att jag redan hittat det jag ville" när jag själv försökt vara duktig och kolla Köpes först innan jag lägger ut något till försäljning.

Kanske kan få någon form av automatisk grön (Avslut) på alla annonser om den inte har bumpts eller ändrats på 30 dagar.
Många som slarvar med ämnesverktyget när de har sålt/hittat.
 

bautaberit

Panerai
2-Faktor
Är det annorlunda regler för bump inne på köpesavdelningen? Försökte bumpa en annons idag som senast bumpades i torsdags.
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Går ej att bumpa köpes för mig Och då har det gått över en vecka. La dock upp en annan, ny köpes annons. Men borde inte påverka de gamla va?

Ping @Hook
 
Ja då verkar det vara det som gäller, borde kanske framgå i reglerna för köp&sälj isåfall! @Leben @Hook @yonsson
Fast man har ju sett sånt här alldeles nyss?
CB3F17C0-B22C-4199-93C3-6E2ACF2CA32D.jpeg

8F6E5BC0-C69C-4C39-8041-F0F6EDBD8439.jpeg
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Nåt som inte stämmer. Har som sagt en annons från i söndags, dvs fem dagar obumpad som inte bumpar. Andra annonser verkar dyka upp bumpade dagligen.
Vore bra att veta vad som gäller, om det är tekniska fel eller nåt annat.
 

ScubaKing

Audemars
Detta med bumpningar funkar i alla fall inte i Lifestyle Köp&Sälj. Jag har en annons som inte bumpats på en månad och den går inte att bumpa, står någon om tillfälligt fel och att det inte går att bumpa annonsen ännu.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Kanske kan få någon form av automatisk grön (Avslut) på alla annonser om den inte har bumpts eller ändrats på 30 dagar.
Många som slarvar med ämnesverktyget när de har sålt/hittat.
Jag har ibland haft is i magen och/eller inte orkat bumpa en annons på flera månader. Rätt som det är hör någon av sig och vill köpa för att den inte står som avslutad :)
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har ibland haft is i magen och/eller inte orkat bumpa en annons på flera månader. Rätt som det är hör någon av sig och vill köpa för att den inte står som avslutad :)
Skillnad, du är speciell ;)
30 dagar utan en bump = grön
Gör det inte omöjligt för dig att gå in och ändra ämnesverktyget tillbaka till Säljes ifall du vaknar ut ur koman och vill sälja. :)


Det gäller andra som inte kan/vill använda sig av hur plattformen eller klocksnack funkar.
För att de inte bryr sig eller bara är teknisk handikappade för att trycka på rätt knappar.
Och det är Ok... funktionen skulle förenkla både för de och oss andra.
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Skillnad, du är speciell ;)
30 dagar utan en bump = grön
Gör det inte omöjligt för dig att gå in och ändra ämnesverktyget tillbaka till Säljes ifall du vaknar ut ur koman och vill sälja. :)


Det gäller andra som inte kan/vill använda sig av hur plattformen eller klocksnack funkar.
För att de inte bryr sig eller bara är teknisk handikappade för att trycka på rätt knappar.
Och det är Ok... funktionen skulle förenkla både för de och oss andra.
Fair enough, jag är inte omöjlig :)
 
Topp