Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bumpandet fungerar fortfarande inte som det ska?
Jag kan tex bara bumpa 1 annons totalt per dygn medans andra kan bumpa 3-4st dagligen.
Gissar vilt nu men kan det bero på när annonsen skapades? Dvs om den skapades innan regleringen infördes så kanske det inte funkar?
Samma
Jag har problem med båda sorters annonser. Gamla och nya.Korrekt.
Vadå problem?Jag har problem med båda sorters annonser. Gamla och nya.
Vadå problem?
Bra ju! Räcker väl med en bump/dygn.Förmodligen samma som jag. Bumpa man en köper eller säljes i lifestyle. Eller bara skapar en annons någonstans. Kan man inte bumpa. Någon alls i vanliga köp eller säljes. Så är det iaf. För Migskapa/bumpa en annons Oavsett var..
Bra ju! Räcker väl med en bump/dygn.
7-8 sidor bumpade annonser/dygn blir man ju galen på. Känns ju helt meningslöst att annonsera när ingen hinner se annonsen innan den är på sisa 8.
Bumpstopp, bumpstopp hela dan’!!
Bumpstopp, bumpstopp bra som fan.....
![]()
Buhu, cry me a river.Jo men som nu har jag bumpat en köpes. Nu kan jag inte bumpa Någon mer köpes eller säljes i varken lifestyle eller vanligatror inte riktigt det är så det är tänkt att fungera.
Buhu, cry me a river.
Förhoppningsvis kommer detta leda till att folk sätter priser de tror kommer leda till avslut. Jag tycker det låter kanonbra.
Bumpa köpesannonser är ju exempelvis helt meningslöst.
Håller givetvis med om att det borde vara samma för alla.Haha
Jo som sagt, vore det lika för alla så kan jag hålla medmen nu försvinner min enda direkt bak flera sidor så som du säger när flertalet bumpa 3 annonser/dygn.
Kan vara som. Nämns tidigare här att de är gamla annonser. Men det tror jag ej då den är relativt ny. Får prova igen![]()
Otydligt av mig. De blir inte sålda!Vadå problem?
Otydligt av mig. De blir inte sålda!
Nävars, jag får felmeddelande när jag försöker bumpa. Något i stil med ”Det går inte att bumpa nu. Försök igen senare.” (fast på engelska) Tiden för bumpning är korrekt så det är inte 24h som är problemet.
Klart det finns. Speciellt tillbehör/band osv.Möjlighet att bumpa köpes kan tas bort, det finns som sagt ingen poäng med det.
Har man en klocka att sälja så söker man i köpes efter annonser som skulle kunna passa in på sin klocka. Årtal, ref nummer etc. Eller finns det folk som spontan surfar köpes annonser och ser, fan en sån har jag, man kanske skulle ta och sälja den? Tveksamt va?
Möjlighet att bumpa köpes kan tas bort, det finns som sagt ingen poäng med det.
Har man en klocka att sälja så söker man i köpes efter annonser som skulle kunna passa in på sin klocka. Årtal, ref nummer etc. Eller finns det folk som spontan surfar köpes annonser och ser, fan en sån har jag, man kanske skulle ta och sälja den? Tveksamt va?
Jag vet inte hur det är med just alexda men jag har också noterat detta på ett par olika annonser men förstår inte riktigt hur det går till. Det kanske går att kringgå spärren om man redigerar annonsen i samband med bump eller något liknande?Kan @alexda bumpa flera gånger om dagen? Tycker hans hulk ligger överst flera gånger om dagen varje dag.
JappJag vet inte hur det är med just alexda men jag har också noterat detta på ett par olika annonser men förstår inte riktigt hur det går till. Det kanske går att kringgå spärren om man redigerar annonsen i samband med bump eller något liknande?