Det stämmer att man kan redigera annonsen/ämnet och därefter bumpa igen men hur allmänt känt det är vet jag inte. Jag fick veta det av en annan medlem men har själv inte testat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det stämmer att man kan redigera annonsen/ämnet och därefter bumpa igen men hur allmänt känt det är vet jag inte. Jag fick veta det av en annan medlem men har själv inte testat.
I säljes alltså. I köpes vet jag inte.Var tvungen att testa & det fungerade inte.
Kan man inte bumpa en köpes-annons och en sälj-annons? Även om de individuellt sett ej bumpats på 24h? Vill ju både köpa och sälja!
Segt...Jag kan ej. Inte heller på lifestyle, varken köper elles säljes. En annons på hela plattformen/24h är det som gäller för mig..
Har også samme problem.@hook
Nuvarande implementation av bump limit har aldrig funkat för mig.
När jag försöker bumpa fler än 1 annons så får jag :
"You cannot bump this thread yet, try again later."
Ni skulle kolla på det för halvår sedan. Hur går det ?
Var det inte någon som skrev tidigare i tråden att man måste bumpa köpesannonsen först och att det därefter ska gå att bumpa säljes?Kan man inte bumpa en köpes-annons och en sälj-annons? Även om de individuellt sett ej bumpats på 24h? Vill ju både köpa och sälja!
Exakt. Om inte annat så ställer muskelminnet till det när man (som jag då) trycker på första avdelningen under köp och sälj och förväntar sig att komma till privatannonserna men hamnar i handlarnas avdelning. Jag tror de flesta tänker som jag och generellt är mer intresserade av vad som finns till salu privat. Eller?Snyggt jobbat med "KS Approved Dealers" som fick en egen avdelning i köp&sälj. Det kanske är på gång men jag hade gärna sett att denna avdelningen inte ska ligga högst upp, känns som att de privata annonserna av KS medlemmar hamnar lite i skymundan då.
+1Exakt. Om inte annat så ställer muskelminnet till det när man (som jag då) trycker på första avdelningen under köp och sälj och förväntar sig att komma till privatannonserna men hamnar i handlarnas avdelning. Jag tror de flesta tänker som jag och generellt är mer intresserade av vad som finns till salu privat. Eller?
Samma sak var det ju nyligen när den senaste uppgraderingen med efterlysta klockor hamnade överst. Det gjorde mig galen en halv dag (eller vad det nu tog) tills det var justerat.
Alltså - snälla lägg privatdelen överst under köp och sälj.
+1Snyggt jobbat med "KS Approved Dealers" som fick en egen avdelning i köp&sälj. Det kanske är på gång men jag hade gärna sett att denna avdelningen inte ska ligga högst upp, känns som att de privata annonserna av KS medlemmar hamnar lite i skymundan då.
Funkar inget vidare, försökte bumpa en köpes annons som senast bumpades i måndags men det gick ej! Bumpade en säljes annons igår så det beror väl på det men detta måste väl kunna skötas individuellt?Kan man inte bumpa en köpes-annons och en sälj-annons? Även om de individuellt sett ej bumpats på 24h? Vill ju både köpa och sälja!
Du har inte valt att bumpa din ena annons då? Såg att du hade två st
Jaha, man får alltså bara bumpa en annons en gång om dagen, även om man har två? Då är jag med. Var ett tag sedan jag hade två annonser ute så inte tänkt på det.Du har inte valt att bumpa din ena annons då? Såg att du hade två st
Har även sett att vissa kan lägga ut två annonser samma dag men andra kan inte ens bumpa en gammal och lägga ut en ny samma dag utan att den ena annonsen raderas. Hur går det till?
Det finns ingen anledning att bumpa köpesannonser.Funkar inget vidare, försökte bumpa en köpes annons som senast bumpades i måndags men det gick ej! Bumpade en säljes annons igår så det beror väl på det men detta måste väl kunna skötas individuellt?
Nej gudars skymning du kan inte sälja två klockor på samma gång!Jaha, man får alltså bara bumpa en annons en gång om dagen, även om man har två? Då är jag med. Var ett tag sedan jag hade två annonser ute så inte tänkt på det.![]()
Anledningen till att jag gjorde det var för att jag ändrade mig efter en tillbakadragnig. Istället för att skapa en ny tänkte jag. Men förstår hur du tänker.Det finns ingen anledning att bumpa köpesannonser.
Men det gör det med en säljes?? Förklara gärna skillnaden!Det finns ingen anledning att bumpa köpesannonser.