Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hejsan alla på KSDetta är tråden för dig som är ny på klockforumet och vill presentera dig själv och dina klockor.
Mycket fina klockor, Grattis!Hej igen
Har iaf hunnit samlat på mig ett par Omegor till samt en Seiko som vardagsklocka. Trevlig grupp måste jag säga.
In med din Breitling i Breitling tråden noob.Tja mitt namn är Georg och blev introducerad till ks av en vän. Jätterolig sida för oss klockälskare. Kul att vara här!
Haha ja om jag fatta någotIn med din Breitling i Breitling tråden noob.
In med din Breitling i Breitling tråden noob.
haha, det här är ju fortfarande "ny på forumet tråden"
Lustigt, jag hade också tre Rolex när jag var 16 bast.Hej allesammans!
Adam heter jag, 16 år gammal och studerar mitt första år på gymnasiet på ekonomiprogrammet!
Jag har alltid varit intresserad av klockor, men mitt riktiga intresse började nog när jag var 10-11 år gammal och började spara till en riktigt klocka! Jag har alltid beundrat klockor, kanske på grund av att min far gjort detsamma. Men en klocka är så mycket mer än bara realtid. En klocka ger en härlig känsla varje gång du blickar ner på den, varje klocka har oftast en story vad dem är gjorde för och varför dem började tillverkas och såklart en personlig historia! Just nu är jag framförallt intresserad av klockornas insida och har börjat lära mig mycket om caliber 3135. Helt otroligt vilket urverk det är och framförallt hur komplicerat och perfekt allting är. Jag har varit medlem på forumet ett litet tag nu och känner mig oerhört välkomnad så jag känner att det är dags att presentera mig! Ser fram emot uppkommande diskussioner och härliga bilder från er alla klockälskare!
Här kommer lite bilder på mina klockor jag har just nu:
min fantastiska 216570!
lillbrorsan 16570! (fotot är taget på den tiden när jag hade vant mig med klockan på höger armen, strax därpå blev det en ändring )
och så den klassiska 16610!
High five på dig!Hej allesammans!
Adam heter jag, 16 år gammal och studerar mitt första år på gymnasiet på ekonomiprogrammet!
Jag har alltid varit intresserad av klockor, men mitt riktiga intresse började nog när jag var 10-11 år gammal och började spara till en riktigt klocka! Jag har alltid beundrat klockor, kanske på grund av att min far gjort detsamma. Men en klocka är så mycket mer än bara realtid. En klocka ger en härlig känsla varje gång du blickar ner på den, varje klocka har oftast en story vad dem är gjorde för och varför dem började tillverkas och såklart en personlig historia! Just nu är jag framförallt intresserad av klockornas insida och har börjat lära mig mycket om caliber 3135. Helt otroligt vilket urverk det är och framförallt hur komplicerat och perfekt allting är. Jag har varit medlem på forumet ett litet tag nu och känner mig oerhört välkomnad så jag känner att det är dags att presentera mig! Ser fram emot uppkommande diskussioner och härliga bilder från er alla klockälskare!
Här kommer lite bilder på mina klockor jag har just nu:
min fantastiska 216570!
lillbrorsan 16570! (fotot är taget på den tiden när jag hade vant mig med klockan på höger armen, strax därpå blev det en ändring )
och så den klassiska 16610!