Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen! Kul med intresset redan vid så ung ålder - fin omega på bilden ocksåHej jag är 15 år gammal o jag har ett stort klockintresse och jag är ny på forumet. Jag har en klocksamling med mycket vintage och några nya klockor. Jag har balnd annat tre vintage omegas och en vintage certina.
Viktor
Hej jag är 15 år gammal o jag har ett stort klockintresse och jag är ny på forumet. Jag har en klocksamling med mycket vintage och några nya klockor. Jag har balnd annat tre vintage omegas och en vintage certina.
Viktor
Hej,Hej Patrik heter jag
Jag är 27år och studerar till systemvetare, tidigare gick jag högskola till mättnadsdykare, jag älskar klockor, jag gillar dykarur, blanda annat Breitling, Rolex, Iwc och Hublot, Invicta, Joe rodeo och Seiko.
Jag har Mest invicta men Har nu samt klockor jag ägt är bland annat breitling, diamantklockor och lite gott och blandat Jag bor i Gävle och börjar snabbt gilla detta forum! Jag är nyfiken och ivrig på att pröva på flera klockor, nu är jag på jackt efter en gul Seawolf i titan! Mvh
En Seamaster är en utmärkt början, välkommen !Hej! Varit medlem ett tag men aldrig presenterat mig. Väldigt bra forum, mycket för att jag får svar på mina dumma frågor
För omkring fem år sedan köpte jag mitt första vintageur. En rejäl chansning insåg jag i efterhand men hade nog tur och blev inte blåst. Klockan servades hos Farfars klocka i Stockholm.
En Omega Seamaster Cal 562 ref 166.0002. Kanske inte den mest eftersökta Seamastern men gillar den fortfarande skarpt. Nätt smakfull klocka med vacker urtavla. OBS. att bilderna är gamla och togs före service, har av någon anledning inte tagit nya..
Haft något svårt att hitta mer info om den, antar att det här är det närmsta jag kommer: https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-omega-je-166-0001
Nu är jag på jakt efter en liknande klocka fast med svart urtavla.
Tack! Får se vilken som blir nästa..En Seamaster är en utmärkt början, välkommen !
Trodde det var där jag postade, ursäkta.