Välkommen! Om du trycker ändra och visa bild i full storlek så blir det enklare att se din fina omega. I all väl meningVästeråssnubbe som kör Omega
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen! Om du trycker ändra och visa bild i full storlek så blir det enklare att se din fina omega. I all väl meningVästeråssnubbe som kör Omega
Välkommen! Schysst klocka Ja när man väl börjar..... Ett tips är väl att försöka tänka 2-3 klockor fram när/om det blir ett till köp. Visst kan man sälja men jag försöker så gott det går ha ett strategiskt tänk, bra balans och någon form av röd tråd i samlingen Se min presentation några rader upp. Lycka till!Hej jag heter Jonas och vill vara anonym.
Skämt åsido. Är 27 år och från Göteborg och har spenderat en del tid på forumet genom att läsa utan att aktivt delta. Känns därför roligt att nu vara med och (förhoppningsvis) kunna bidra. Började intressera mig för klockor på riktigt för två år sedan och äger i nuläget endast en riktig klocka, en rolex gmt blnr. Vi får se hur länge det förblir fallet då det är lätt att få upp ögonen för mycket annat klockgodis här på forumet
Välkommen. Kan inte säga jag är någon veteran här inne, men har följt många inlägg i över ett år och riktigt mysigt forumHej,
Nicklas här som är ny på forumet. Har ett nytt intresse för detta med klockor och har nyss införskaffat en Swiss Military.
Är nu på jakt efter en mer dressad och har fastnat för Seiko Sarb 033 eller 035.
Passar därför på att fråga om någon sitter på en sådan som är till salu?
Tack på förhand, detta verkar för övrigt vara ett riktigt trevligt forum med många kunniga inom området!
/Nicklas
Hej Anders!Hej KS!
Vilsen Finne har hittat sin väg till detta forum Skaffade min första mekaniska klocka i december 2017 (Seiko snzf17) och efter det har mitt intresse ökat explosionsartat Under de första ca 18 månaderna har jag spenderat otaliga timmar på youtube watch-channels (bestämde mig även att bidra till "klocksamhället" med eget innehåll på youtube) och diverse forum osv. Har även lyckats skaffa en del fler klockor efter det, bla. sarb065 och sarb033, hoppas på att få samlat ihop för en Sinn år 2019!
Mvh,
Anders
Hej Anders!
Vad heter din kanal på youtube?
mvh Jakob