Tack! Haha, ja det stämmer nog bra Imponerande slutledningsförmåga må jag säga!
Det är ju inte för inte jag kör med en Bond klocka ibland...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Haha, ja det stämmer nog bra Imponerande slutledningsförmåga må jag säga!
Va? Hörde mitt namn.Ya man, här kan du ju t.o.m göra affärer med Norpan.
Jag råkade se att du efter många års dvala återkommit !Va? Hörde mitt namn.
Kul att du "kommit ur garderoben" för att inspireras av resten av forumet Att bli/vara en av ganska få på forumet som fördjupar sig i dressur är ju jätte kul, släpp inte det Nästa steg på stegen vet jag inte riktigt vad det är, men det sista steget är att du går ifrån definitionen "nörd" till entusiastHej Klocksnack!
Vilket fantastiskt forum det här är och vilken stadig kunskapsbank ni användare tillsammans utgör. Jag har i det tysta malt igenom tråd efter tråd här på forumet i snart två års tid utan att själv ge mig till känna. Även om mitt klockintresse är relativt nyfunnet så har mina besök här på forumet tagit mig från att ha varit hyggligt intresserad till att jag idag troligtvis kan klassificeras som potentiell nörd. Det jag finner mest intressant med detta forum är nog just det, att det har påverkat mitt eget klockintresse så pass mycket som det faktiskt har gjort. Från att till en början endast ha varit intresserad av dressur så har jag med er som vägledning fått upp ögonen för och lärt mig att uppskatta såväl vintagedykare som kronografer. Ge mig bara några år till av detta ljuva forum och jag har förhoppningsvis tagit ytterligare ett par steg på nördstegen.
Tja! Kul med lite mer överskådlig tillvaro
Många bekanta nick här. Själv var jag dum nog att använda Viktor som signatur tidigare, gör inte om samma tavla här utan kör på Vekktah eftersom det finns många Viktor.
Bor i sthlm och missbrukar klockor, kött och goda drycker. Och cyklar. Gillar att pigga upp tillvaron med lite klockaffärer då och då vare sig det bara rör sig om ett par hundralappar.
Ett par år gammal i klockträsket utan någon tro på att någonsin ta mig ur det.
Lite bilder på ett urval av favoriterna...
edit:stavfel
Hej Kenth heter jag. Har smygläst på denna underbara sida några år utan att göra mig till känna. Är fantastiskt roligt och smaken har utvecklats under resans gång. Ska bli spännande att se vad det tar vägen på återseende mvh Kenth
Tack detsammaVälkommen! Från en ny till en annan