Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen, du kan se hur många inlägg du skrivit på förstasidan till höger under din profilbild.Jag har inte riktigt förstått vad som krävs för att man ska kunna annonsera köp/sälj här på KS. jag ska skriva ett antal inlägg förstår jag.
Frågor:
1. Räcker det med att jag svarar på andras ämnen eller måste jag starta 50 egna ämnen?
2. Var kan jag läsa hur många inlägg jag skrivit, och således vad som återstår?
Hej och välkommen till forumet! Tänkte bara säga att du kan svara på andras annonser även om du inte har 50 st inlägg. Försök hålla koll i Gshock-tråden också, ibland brukar folk ge förtur där om något ska säljas. Lycka till med jakten på guldstålisen!Tjena, Elias heter jag.
Jag gick med i forumet i februari i år efter många års läsning här. Bättre sent än aldrig.
Bor i Uppsala län med min familj och två katter.
Jag har alltid gillat klockor men håller mig för det mesta under 10 000 kr, vilket betyder att jag istället köper för många klockor. När jag sedan tröttnar på dem får min son dem och det har skapat ett intresse för klockor även hon honom. Och nu vet jag att han lurat in några av sina kompisar i det här träsket också (de är 9 bast ... Iofs bättre att de lägger sin veckopeng på klockor än på godis
Nu är jag på jakt efter en square guldstålis med negativ display så jag måste få upp min post-count så jag kan göra slag i saken om rätt objekt dyker upp här på säljhörnan av forumet. 42 kvar
Hej och välkommen till forumet! Tänkte bara säga att du kan svara på andras annonser även om du inte har 50 st inlägg. Försök hålla koll i Gshock-tråden också, ibland brukar folk ge förtur där om något ska säljas. Lycka till med jakten på guldstålisen!
Japp, pm. 50 poster gäller för att annonsera. Ingen(?) kan svara direkt i annonsen.Tack!
Hur svarar jag på annonser utan 50 forumposter? Det står att jag saknar behörighet att svara i alla annonser. Privat pm?
Kool kisse du har i din profilbild, vad är det för ras?
Yes, svara i PM är det som gäller. God jaktlycka!Tack!
Hur svarar jag på annonser utan 50 forumposter? Det står att jag saknar behörighet att svara i alla annonser. Privat pm?
Japp, det är bara pm som gäller. Själva annonsen är låst för alla.Tack!
Japp, det är bara pm som gäller. Själva annonsen är låst för alla.
Hon är en långhårig oriental eller egentligen är hon bara en huskatt. Ena föräldern var långhårig oriental och den andra en korthårig oriental. Ungarna blev långhåriga. Orientalen var en blandning av siames och balines innan det blev en egen ras om jag minns rätt. Blev ett ordentligt utlägg det här
Hon blev utekatt för ett par år sedan vid 8 års ålder och hon är ganska tuff med grannkatterna ändå men inte den som gärna smutsar ner sig eller drar in halvätna smådjur. Det har jag två andra katter som fixar.Mysigt med långhåriga katter, så länge de inte rullar i gyttja som de släpar med hem
Nästa katt blir bestämt en/två maine coon!
Skulle helst vilja tämja ett lodjur. Man får väl drömma
Välkommen! Kikade förbi i tråden du syftar på som hastigast och fick vika mig dubbel i skratt ett par gånger Tror åtminstone att du lyckades bjuda några stycken på lite underhållning.Hej Swedishwatchgeek här!
Försöker återta en gammal hobby med klockor, har alltid gillat klockor men har fastnat för hur olika urverk fungera på senaste tiden. Haft en riktigt dåligt start i en av trådarna här på KS. Skall ge det ett försök till och se om jag blir något klokare med hjälp av alla klockfans! Ser verkligen fram emot intressanta diskussioner!