Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Godkväll på er!
Är ny, både här och innom klockentusiasmen. Den som fångat mig och hittils fascinerat mest är Rolex sky dweller, dels grund av hur vacker den är, men främst för den oerhört imponerande mekaniken bakom offcenter-24h-klockan och månadskalendern. Just nu är jag, som så många andra rookies, väldigt sugen på att börja med en seikodykare. Skx eller srp. Tycker att det det det är extremt härligt med Seiko att veckodagsvisaren skiftar färg under lördag och söndag. Det är detaljerna som räknas. Väl mött, ha en fin kväll!
Tack så mycket!Välkommen in i värmen.
Har du något favoritmärke/klocka?
Grym klocka! Är du nöjd?D e så här det börjar att gå utför... =P
Det var den här jag skulle svara på. Tycker den ser grymt ut. Är du nöjd? och välkommen till KS!Hej! Jag fick denna klocka i present och nu har intresset ökat! Fick denna sida som förslag av en kollega. Cartier Santos 100 tack för ett bra forum!
Hi and welcome!Good morning. Collector of Russian and Soviet watches for many years. I am Italian and I live in Milan. I hope to find other watch enthusiasts and to discover and learn something new. In these two sites you can find my collection of watches:
www.rologiaio.it
www.sovietaly.it