Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snubblade över Klocksnack och har sen dess spenderat många timmar här, även om jag borde plugga istället . Men klockor är ju lite roligare!
Helt rätt! Utarma din stundentinkomst och lägg det på något vettigt; klockor förstås!Hej!
Är en student som bor utanför Stockholm. Har de senaste veckorna fått ett enormt intresse för klockor då kompisen började snacka om Omega och sålde på mig en Omega x Swatch. Är nu på jakt efter en Omega Smp/reduced för att ha som första "riktiga" klocka. Tidigare har jag inte ägt några klockor utan har mest tyckt att det inte är nån stor grej. Snubblade över Klocksnack och har sen dess spenderat många timmar här, även om jag borde plugga istället . Men klockor är ju lite roligare!
Blev en till idag. Omega de Ville CoAxial Prestige inköpt. Läggs in i bankfacketHej alla!
Gillar allt kul: snabba bilar, motorcyklar, klockor och musik (seriös HIFI-nörd).
Kom hit för att tack vare en kille på jobbet (han bär en Jaeger-LeCoultre Reverso) fick mig att plocka fram några få mina godbitar från bankvalvet (småbarn o jobb = ingen ide att ha hemma trots Securitas-larm med kamera) o bära dom igen. (IWC, Sjöö Sandström)
O nu har jag köpt några kuliga klockor beggat, tex Archimede Flieger 42mm.
https://www.archimede-watches.com/pilot/pilot-42/
Kör recespreppad Miata ND och har en Honda CB1000R i garaget.
Välkommen hit!Varför står det "Breitling · 59" på mig?
Tack för svar.Välkommen hit!
Det är en titel man som medlem får baserat på hur många inlägg man gjort på forumet. Så när man kommit upp i x antal inlägg ändras den exempelvis till Rolex, Panerai, Omega, osv. Följer ett tema som ändras lite då och då. Att det står ”59” efter det är för att du fyllt i ditt födelsedatum, går att dölja i inställningar om man så önskar
Jajemän, ta en kik i den här tråden:Tack för svar.
Finns lista på dessa "titlar"?
Tjena!Detta är tråden för dig som är ny på klockforumet och vill presentera dig själv och dina klockor.
Hej. Johan heter jag och man kan nog säga att jag älskar parfymer tänkte att detta forumet kan va nått.Detta är tråden för dig som är ny på klockforumet och vill presentera dig själv och dina klockor.