Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen och snygg klocka!Hej alla klocksnackare! Jag är generellt sett inte så mycket för att hänga runt på olika nätforum men den här sidan är numera ständigt återkommande. Har hängt runt här till och från i ca ett halvår nu så det är väl dags att säga "hej". Klockintresset har hängt med länge men har varit en OWG tills nu. Har snöat in lite på Omega men tittar även på andra märken/modeller prismässigt strax under eller över (eller väldigt mycket över..).
Önskar er alla en god jul!
Tjenare! 40+ i Gbg, och börjar bli onödigt klockintresserad
Gick med i forumet för ett tag sedan men har inte sagt hej ännu
[R]Har några klockor i lådan som jag är nöjd med, men ligger ändå på kvällarna och söker något nytt… hela tiden är det normalt!?? Förmodligen på detta forumet [/R]
-Oris, Omega, Certina, Tudor, Seiko
Hoppas på mycket god läsning under 2023
Tack så länge, kul att vara en del av forumet
This is the way.Tjenare! 40+ i Gbg, och börjar bli onödigt klockintresserad
Gick med i forumet för ett tag sedan men har inte sagt hej ännu
Har några klockor i lådan som jag är nöjd med, men ligger ändå på kvällarna och söker något nytt… hela tiden är det normalt!?? Förmodligen på detta forumet
-Oris, Omega, Certina, Tudor, Seiko
Hoppas på mycket god läsning under 2023
Tack så länge, kul att vara en del av forumet
Förstår nästan det!! Kanske mer normalt beteende här, att ha klock-cravings för jämnanTh
This is the way.
Det känns härligt med ett så varmt mottagande, av likasinnade!! Det är rätt skönt att veta att man långt i från är själv med dettaDu är redan på god väg att trilla ned i klockträsket ser jag. Välkommen!
Tjena alla människor, jag är inte ny men la upp en annons och jag hade stavat fel så jag tog bort den och nu kan jag inte lägga upp annons igen...Detta är tråden för dig som är ny på klockforumet och vill presentera dig själv och dina klockor.
Du kan bara lägga ut 1 annons per dygn. Så gissar att det beror på det.Tjena alla människor, jag är inte ny men la upp en annons och jag hade stavat fel så jag tog bort den och nu kan jag inte lägga upp annons igen...
Är det någon slags begränsning eller? Fattar inte varför det inte går.
Du kan bara lägga ut 1 annons per dygn. Så gissar att det beror på det.