Hahaha ett skönt forum.Tack för en skönt forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha ett skönt forum.Tack för en skönt forum
Text och bilder
Har lurkat här ett tag men blev medlem nyss. Jag gillar främst vintageklockor men har på senare tid fått upp ögonen för moderna Rolex och Tudors. Här är några bilder på ett par medlemmar i samlingen, bägge inhandlade på http://www.fitzroviawatches.co.uk/.
Mvh
/P
Jag är ny här sen igår och har kollat runt lite, spontana intrycket är att det är kul att se medlemmarnas intresse och kunskap om klockor! Jag är i princip novis, så jag har kommit rätt-
Välkommen!Hej gott folk! Jag har en längre tid ströläst på forumet (en vän tipsade mig om det). Bär inte på någon djupare kunskap om armbandsur men gillar form och vackra, välbyggda ting, speciellt mekaniska. Är bl.a fotograf och fotar då helst med analoga Leica och Rolleiflex. Känns som ur och kameror har en hel del gemensamt!
Min samling är för tillfället ytterst blygsam, har en Seiko Seaurchinjag bär dagligen, som jag är väldigt förtjust i, och en Citizen Promaster Chronograph som jag fick i mitten av 90-talet av min farfar. Sen några som inte ens är värda att nämnas...
Har via min vän fått upp ögonen för Tudor, Zodiac och är rent allmänt impad av Schweiziska dykare. Kanske blir det även en till Seiko, vem vet. Brukar kolla Köp & Sälj efter inspiration.
So long,
M.
Hej,Detta är tråden för dig som är ny på klockforumet och vill presentera dig själv och dina klockor.
Hej,
Jag heter Baris och bor i Stockholm. Har väl alltid haft ett intresse för och varit fascinerad av klockor men den började på allvar när jag fick en Tag Heuer Link efter gymnasieexamen. Numera ingår följande i min magra men enligt mig mångfacetterade kollektionen:
![]()
Panerai GMT 0088
![]()
Ebel 1911 Chronograf
![]()
Rolex Milgauss GV
![]()
Panerai Submersible 0024
Oj! ingen dålig samling, de klockorna ser iallafall jag gärna fler bilder på!Hej alla!
Ny på forumet men gammal klock-torsk
Bumblebee på survivor strap
Daytona ss
Sub C
Med vänlig hälsning,
T
Oj! ingen dålig samling, de klockorna ser iallafall jag gärna fler bilder på!
Välkommen!
Gå lös i denna tråden! https://klocksnack.se/threads/den-första-och-enda-dagens-klocktråd.20/Tackar
Ska fiska fram lite bilder...