Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte hur många potatisar som varit lika heta som denna, men som vanligt med Rolex så gör dom väl allt för att inte följa några mönster. Skulle dock vara lite roligt om dom flödade marknaden med denna...Ni som är lastgamla och som hållit på med klockor sedan Dacke. Hur har tidigare mönster sett ut vad det gäller heta potatisar från Rolex?
Vet inte hur många potatisar som varit lika heta som denna, men som vanligt med Rolex så gör dom väl allt för att inte följa några mönster. Skulle dock vara lite roligt om dom flödade marknaden med denna...
Det låter ju helt fördjävligt, om det nu stämmer.Ringde till Krons ur idag och frågade om nya Daytonan, enligt säljaren jag pratade med skulle de som hade beställt samt betalat för klockan få hämta sina i september. Vidare menade säljaren att krons/Nymans skulle totalt få ett 20 -tal klockor, samt att väntetiden nu är ca 5 år.
Pratade också med Krons idag, Markus, och enligt honom så trodde han efter sommaren. Visste dock varken när, eller hur många. De går också enligt listan. Ingen VIP-kund går före kön.Ringde till Krons ur idag och frågade om nya Daytonan, enligt säljaren jag pratade med skulle de som hade beställt samt betalat för klockan få hämta sina i september. Vidare menade säljaren att krons/Nymans skulle totalt få ett 20 -tal klockor, samt att väntetiden nu är ca 5 år.
Ska vi ställa oss?Det hade varit roligare med släpp a´la SNS, dvs fysisk kö och först till kvarn. Undrar hur många dagar nummer 1 i kön hade stått för att få sin klocka. Hur många dagar är det mellan releasen i Basel och september?![]()
Vilka länder o vilka ad:s? Jag tror inte det här är verklighetenOm 5 år har det säkert passerat minst 3 andra modeller som alla suktar efter istället, så då finns det nog en hälsosam begagnatmarknad för 116520.
Om man vill köpa nytt istället går det säker också att få tag på hos andra AD, i andra länder.
Vänta 5 år...tror inte det...
De ringer de som står först på listan?Och vissa ADs har intresselista istället för kö
Hur hade dom tänkt att det skulle funka?
Väl inom de 5 år som diskuterades här tror jag definitivt det är en realitet.Vilka länder o vilka ad:s? Jag tror inte det här är verkligheten
Jaha, trodde du menade nuVäl inom de 5 år som diskuterades här tror jag definitivt det är en realitet.
Är väl partisk, men nöjd att jag sitter på den äldre!![]()
![]()
![]()
![]()
Kul med bilder ☺
Är väl partisk, men nöjd att jag sitter på den äldre!
Riktigt snygg!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kul med bilder ☺
Ringde till Krons ur idag och frågade om nya Daytonan, enligt säljaren jag pratade med skulle de som hade beställt samt betalat för klockan få hämta sina i september. Vidare menade säljaren att krons/Nymans skulle totalt få ett 20 -tal klockor, samt att väntetiden nu är ca 5 år.
De ringer de som står först på listan?
Lustigt, men indirekt så blir det någon slags kö, eftersom de ringer den som står först på intresselistan, får man hoppas...Men isåfall är det ju en kö? Personal sa "vi har ingen kölista utan vi har en intresselista". För mig låter det som att man säljer till stammisar osv
Lustigt, men indirekt så blir det någon slags kö, eftersom de ringer den som står först på intresselistan, får man hoppas...
Rob tar iaf "bara" 10k i handpenning, Krons tog 30kMan kan hoppas men man kan tänka sig att stammisar och kompisar råkat anmäla sitt intresse innan alla andra.. Det är som det är. Ska inte säga att jag är bitter, men det är jag
Och Rob ville ha handpenning så jag sket i dom. Fan..
Hade du betalt hela summan i deposition om du visste att du fick den andra daytonan de får in?Rob tar iaf "bara" 10k i handpenning, Krons tog 30k![]()
Det hade jag nog gjort. Nu handlar det mest om att man binder upp 30k på obestämd tid.Hade du betalt hela summan i deposition om du visste att du fick den andra daytonan de får in?
Vet ej, tror att det är samma ägare. Enligt Krons ur skulle nya Daytonan inte bli lika lättillgänglig som den gamla.Delar Krons och Nymans på samma leveranser eller är de åtskilda?
Vet ej, tror att det är samma ägare. Enligt Krons ur skulle nya Daytonan inte bli lika lättillgänglig som den gamla.
30k, är dom inte kloka? Sen har jag aldrig hört om 10k på Rob, måste vara ett specialupplägg för digRob tar iaf "bara" 10k i handpenning, Krons tog 30k![]()