marmot
Silver
Verkligen - drygt och fånigt.Drygt att Rolex ska vara så hemliga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen - drygt och fånigt.Drygt att Rolex ska vara så hemliga.
Du glömde blinksmileyn hoppas jag...Alltså, hur kan folk få för sig nåt så dumt att sätta NATO på en ny Daytona?
Snacka om att typ förstöra ett konstverk. En Rolex ska vara original.
Var inte det jag påstod. Rolex släpper ut små, små batcher till att börja med men i slutändan så vill de tjäna pengar och då lär de leverera för fullt som de gjort med Daytonan de senaste åren. Istället för att hantera marknaden med ett begränsat utbud så styr de den numera via ett högt pris. Jag lovar dig att det inte kommer att vara det minsta problem att få tag på en keramisk Daytona i augusti, september. Om inte än tidigare.Hypen är över, finns tydligen en massa att köpa hos random gråhandlare till en vettig peng![]()
Så var det inte när 116520 kom, jag är tveksam till detFörstår inte riktigt hetsen? Är det så viktigt att vara först? Om ett par månader så kommer vem som helst att kunna kliva in hos en AD och köpa den nya över disk. De gamla tiderna med lång, lång kölista är long gone så när den värsta hajpen lagt sig så lär Rolex flooda marknaden med dessa. Om inte annat så lär de snabbt finnas tillgängliga för vettig peng via random gråhandlare.
Fast 116520 var det kö på även innan den utgick. Varför skulle de börja släppa på den mer nu?Var inte det jag påstod. Rolex släpper ut små, små batcher till att börja med men i slutändan så vill de tjäna pengar och då lär de leverera för fullt som de gjort med Daytonan de senaste åren. Istället för att hantera marknaden med ett begränsat utbud så styr de den numera via ett högt pris. Jag lovar dig att det inte kommer att vara det minsta problem att få tag på en keramisk Daytona i augusti, september. Om inte än tidigare.
Vad listade den? Och möjligtvis kö hos din lokala AD. Inte det minsta problem att få tag på ny från dealers.Fast 116520 var det kö på även innan den utgick. Varför skulle de börja släppa på den mer nu?
Sista list på den var väl typ 101200:-, och den nya ca 10k mer.Vad listade den? Och möjligtvis kö hos din lokala AD. Inte det minsta problem att få tag på ny från dealers.
Är du säker? Det är väll samma pris som även 116520 hade efter prishöjningen? 110 dvsSista list på den var väl typ 101200:-, och den nya ca 10k mer.
Nästan säker, @hook brukar ha koll.Är du säker? Det är väll samma pris som även 116520 hade efter prishöjningen? 110 dvs
Nästan säker, @hook brukar ha koll.
I Sverige var det kö hos ad men visst kan gråhandlare fixa det mesta.Vad listade den? Och möjligtvis kö hos din lokala AD. Inte det minsta problem att få tag på ny från dealers.
Kö och kö, fick vänta 3 månader på en 116520.I Sverige var det kö hos ad men visst kan gråhandlare fixa det mesta.
Alltså även på 116520 på slutet?110k list
Kö kanske är att ta i men tilldelningen var lägre än efterfrågan dvsKö och kö, fick vänta 3 månader på en 116520.
Såklart.Du glömde blinksmileyn hoppas jag...
Jo absolut, var det längsta jag fått vänta på en Rolex som inte var en nyhet.Kö kanske är att ta i men tilldelningen var lägre än efterfrågan dvs![]()
Var inte det jag påstod. Rolex släpper ut små, små batcher till att börja med men i slutändan så vill de tjäna pengar och då lär de leverera för fullt som de gjort med Daytonan de senaste åren. Istället för att hantera marknaden med ett begränsat utbud så styr de den numera via ett högt pris. Jag lovar dig att det inte kommer att vara det minsta problem att få tag på en keramisk Daytona i augusti, september. Om inte än tidigare.
You are.Jag skojade lite med dig... Men faktum är att jag aldrig sett en stål Daytona hos AD eller hittat någon ny till bra pris hos gråhandlare. Troligtvis är jag dålig på att leta![]()
Blev lite orolig ett tagSåklart.
Fixa en till mig i augusti så får du en skx007j i provision.Var inte det jag påstod. Rolex släpper ut små, små batcher till att börja med men i slutändan så vill de tjäna pengar och då lär de leverera för fullt som de gjort med Daytonan de senaste åren. Istället för att hantera marknaden med ett begränsat utbud så styr de den numera via ett högt pris. Jag lovar dig att det inte kommer att vara det minsta problem att få tag på en keramisk Daytona i augusti, september. Om inte än tidigare.
Påminn mig i augusti så kan jag säkert hjälpa dig. Gratis.Fixa en till mig i augusti så får du en skx007j i provision.
Påminn mig i augusti så kan jag säkert hjälpa dig. Gratis.
Will do, men den kommer på super oyster, bara så du vet..Påminn mig i augusti så kan jag säkert hjälpa dig. Gratis.