Ja, tillsammans med "Grey side of the 1312" så var de bäst men hade jag dem slantarna till övers hade jag inte köpt någonAnd the winner is...
1663!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, tillsammans med "Grey side of the 1312" så var de bäst men hade jag dem slantarna till övers hade jag inte köpt någonAnd the winner is...
1663!
Jag tycker också det var ganska trista nyheter som förmodligen mest är riktade mot nya kunder. Har man inte ägt precis varje panna finns det ju gott om roligare modeller att köpa både beg och i befintligt sortiment.Ja, tillsammans med "Grey side of the 1312" så var de bäst men hade jag dem slantarna till övers hade jag inte köpt någon
Fick precis denna, du hade rätt @peterc ! Vi hade missat enUndrar vad som döljer sig i övre högra...
Om man ska se det positivt så var ju den minst anskrämlig av de med gummiring.
Det var den som hade kupat glas?
Det var den som hade kupat glas?
Jag har lite svårt att skilja på gummiring och Carbotech i den därjag har ett vilt minne att alla med gummiringen hade kupat glas?
Jag har gjort två val om jag skull ha någon av dom nya, ingen är direkt vad Panerai är för mig men kan ändå inte komma ifrån att det ändå är rätt coola pjäser om jag ville ha en riktigt lätt och annorlunda "adventure watch" men jävligt dyra... trots allt lite DNA i kronskyddet. Faktiskt jävligt coola tom, och nytt... svårt att göra fler modeller som ser ut som det gamla, det mesta är ju gjort i både 1 och 2 varianter... Men inget jag skulle lägga 200 lax på i dagsläget...
Jag såg en Photoshop som jag skulle velat ha.Jag har gjort två val om jag skull ha någon av dom nya, ingen är direkt vad Panerai är för mig men kan ändå inte komma ifrån att det ändå är rätt coola pjäser om jag ville ha en riktigt lätt och annorlunda "adventure watch" men jävligt dyra... trots allt lite DNA i kronskyddet. Faktiskt jävligt coola tom, och nytt... svårt att göra fler modeller som ser ut som det gamla, det mesta är ju gjort i både 1 och 2 varianter... Men inget jag skulle lägga 200 lax på i dagsläget...
4900 euroIngen som sitter på mer information om PAM1086? Den såg ju oerhört intressant ut.
Så, snapback på 1086 alltså?4900 euro
Är det en som inte finns? Det var så mångaJag såg en Photoshop som jag skulle velat ha.
Hela gänget har "automatic" på tavlan och datumfönster, inte en 3:a. Hade de gjort om den här kollektionen utan automatic och datum så hade jag gillat. Nu gillar jag inte.Är det en som inte finns? Det var så många
Den där Blonde dial som det pratades om, som någon trodde var ersättning till 372, det är inte den vita där då?
Nix ..Den där Blonde dial som det pratades om, som någon trodde var ersättning till 372, det är inte den vita där då?
Nu ser jag, mkt bättre utan...kollade för snabbt första titten.Hela gänget har "automatic" på tavlan och datumfönster, inte en 3:a. Hade de gjort om den här kollektionen utan automatic och datum så hade jag gillat. Nu gillar jag inte.
Denna. Den hade jag huggt alla dagar i veckan. Tänk att det ska vara så förbenat svårt alltså...Jag såg en Photoshop som jag skulle velat ha.
De nya gummibanden verkar riktigt bra men bandet till den som ersatte den svarta luckan är ju riktigt jävla bra. Samma lika som kom med Mike Hornsubben i fjol alltså. Finns de att köpa separat?
Får du någon bild på den där så kan du få posta den, för för min del går det sönder.Jag har inte provat, men fått ett "ja" på att det går. Finns på hemsidan så jag är 99% säker: https://www.panerai.com/en/accessories/straps-and-bracelets/bucket0/mxe0c0km.html
Får du någon bild på den där så kan du få posta den, för för min del går det sönder.
Jag utgick ifrån namnet endastFår du någon bild på den där så kan du få posta den, för för min del går det sönder.
Om det inte vore för snapback så lät det väldigt, väldigt lockande4900 euro
Alltså deras jävla hemsida... men det verkar ju finnas i 26mm i alla fallJag har inte provat, men fått ett "ja" på att det går. Finns på hemsidan så jag är 99% säker: https://www.panerai.com/en/accessories/straps-and-bracelets/bucket0/mxe0c0km.html
Instämmer! Helt klart lyckad på många sätt, men snapback...Om det inte vore för snapback så lät det väldigt, väldigt lockande
Vi vet väl inte 100% att det är snapback, iofs.Instämmer! Helt klart lyckad på många sätt, men snapback...
"Alltid är det något"
På tal om det. vad innebär egentligen "driven" som de nyare är?Vi vet väl inte 100% att det är snapback, iofs.
Gillar din optimism!Vi vet väl inte 100% att det är snapback, iofs.