• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter

Ja, tillsammans med "Grey side of the 1312" så var de bäst men hade jag dem slantarna till övers hade jag inte köpt någon
Jag tycker också det var ganska trista nyheter som förmodligen mest är riktade mot nya kunder. Har man inte ägt precis varje panna finns det ju gott om roligare modeller att köpa både beg och i befintligt sortiment.

Undrar vad som döljer sig i övre högra...
FB_IMG_1587756795816.jpg
Fick precis denna, du hade rätt @peterc ! Vi hade missat en :D

upload_2020-4-26_11-6-19.png

Fick precis denna, du hade rätt @peterc ! Vi hade missat en :D

upload_2020-4-26_11-6-19.png
Jag har gjort två val om jag skull ha någon av dom nya, ingen är direkt vad Panerai är för mig men kan ändå inte komma ifrån att det ändå är rätt coola pjäser om jag ville ha en riktigt lätt och annorlunda "adventure watch" men jävligt dyra... trots allt lite DNA i kronskyddet. Faktiskt jävligt coola tom, och nytt... svårt att göra fler modeller som ser ut som det gamla, det mesta är ju gjort i både 1 och 2 varianter... Men inget jag skulle lägga 200 lax på i dagsläget...
Screenshot_20200426-133213_Instagram.jpg

Screenshot_20200426-133330_Instagram.jpg

Jag har gjort två val om jag skull ha någon av dom nya, ingen är direkt vad Panerai är för mig men kan ändå inte komma ifrån att det ändå är rätt coola pjäser om jag ville ha en riktigt lätt och annorlunda "adventure watch" men jävligt dyra... trots allt lite DNA i kronskyddet. Faktiskt jävligt coola tom, och nytt... svårt att göra fler modeller som ser ut som det gamla, det mesta är ju gjort i både 1 och 2 varianter... Men inget jag skulle lägga 200 lax på i dagsläget...
Screenshot_20200426-133213_Instagram.jpg

Screenshot_20200426-133330_Instagram.jpg
Jag såg en Photoshop som jag skulle velat ha.
upload_2020-4-26_13-52-37.png

De nya gummibanden verkar riktigt bra men bandet till den som ersatte den svarta luckan är ju riktigt jävla bra. Samma lika som kom med Mike Hornsubben i fjol alltså. Finns de att köpa separat?

Tillbaka
Topp