Bild räcker. Jag kanske köper Jag gillar 720 och jag gillar 665.bild eller i verkligheten? Undrar om någon kommer köpa den i lilla sverige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bild räcker. Jag kanske köper Jag gillar 720 och jag gillar 665.bild eller i verkligheten? Undrar om någon kommer köpa den i lilla sverige
Du är med på att jag menar texten om Paneristi 20...?Jag vill se den på riktigt först
JaDu är med på att jag menar texten om Paneristi 20...?
Tror det var 1020 ex ..Visst var det 200 ex, eller minns jag fel?
200 platser på festenVisst var det 200 ex, eller minns jag fel?
Då hade alla felJag såg just att Paneristi-radiomiren ska vara 45mm och kosta 6500 EUR.
Lite svårt att avgöra på den oskarpa bildenMm, 45 mm och 6500 Euro..
Nån som vill ha en? Om ja, hojta bloody ASAP...
Exakt. Det känns lite väl tveksamt.Lite svårt att avgöra på den oskarpa bilden
6500 euro och 45mm.. damn, ändå bra.. makes sense då att de kör ut 1020 ex.
Hade den inte haft Paneristi texten på tavlan hade jag kanske klippt en , men tyvärr nog den deal breaker för egen del
Kupat eller platt glas?
Hade det inte varit för wire lugs så hade jag nog klippt en, ”paneristi-texten” stör mig inte.
Oerhört grym klocka, hade också klippt en om det inte vore för renoveringar hemma och stämplingen på tavlan.
Och för jag redan har 2 radiomirs
995 borde du sälja
Gör jag det ringer jag dig först, promise
Jag är också tveksam till tavlan med den texten. Annars tickar den många boxar hos mig
Varför i hela världen inte 914?390, 632 eller 915 är dem som ligger närmst
Mm, 45 mm och 6500 Euro..
Nån som vill ha en? Om ja, hojta bloody ASAP...
6500 euro och 45mm.. damn, ändå bra.. makes sense då att de kör ut 1020 ex.
Låt mig ta en vild gissning... Inte alla tycker alltid att base is ace i varenda läge?Varför i hela världen inte 914?
VA?!?!?! Men 390 sa han ju.Låt mig ta en vild gissning... Inte alla tycker alltid att base is ace i varenda läge?
Låt mig ta en vild gissning... Inte alla tycker alltid att base is ace i varenda läge?
Subsekund på bettarini, base på allt annat, det är sen gammalt.Varför i hela världen inte 914?