"driven"?På tal om det. vad innebär egentligen "driven" som de nyare är?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"driven"?På tal om det. vad innebär egentligen "driven" som de nyare är?
De kallar det så. Måste du väl ha hört? Skulle in deras sida nu och ta en print screen, men de ar tagit bort info om hur baklocket är fastsatt."driven"?
Jag har glömt kanske.De kallar det så. Måste du väl ha hört? Skulle in deras sida nu och ta en print screen, men de ar tagit bort info om hur baklocket är fastsatt.
Jäklar vilken skillnad mot vad jag minns att jag såg i en sekund projicerad mot en vägg. Positiv skillnad.
..och exakt det jag fick se i hissen i 1/2 sekund.. Lite imponerad över att jag lyckades fånga alla detaljer på så kort tidJäklar vilken skillnad mot vad jag minns att jag såg i en sekund projicerad mot en vägg. Positiv skillnad.
Varför visade de då inte samma... eller vad 17 fick vi se på väggen?..och exakt det jag fick se i hissen i 1/2 sekund.. Lite imponerad över att jag lyckades fånga alla detaljer på så kort tid
Två frågor:
Ja.Två frågor:
Är det text/gravyr PÅ tavlan?
Är det sunburst?
Varför förstöra det som är vackert? Vem vill ha ”paneristi 20 år” på tavlan!?
Kanske för att det jag fick se i hissen var en bild på själva klockan på någons telefon medan det ni fick se var en teaser ?Varför visade de då inte samma... eller vad 17 fick vi se på väggen?
Är man influencer så är manKanske för att det jag fick se i hissen var en bild på själva klockan på någons telefon medan det ni fick se var en teaser ?
Kanske för att det jag fick se i hissen var en bild på själva klockan på någons telefon medan det ni fick se var en teaser ?
Tror inte det står 20 år , men håller med, jag vill inte heller ha paneristiloggan på tavlanVarför förstöra det som är vackert? Vem vill ha ”paneristi 20 år” på tavlan!?
På baklock - OKTror inte det står 20 år , men håller med, jag vill inte heller ha paneristiloggan på tavlan
Edit: eller aha du kanske har rätt, under själva Paneristi texten..
Nu förringar du många personers trogenhet.Och i kombination med sunburst!?
Skulle likväl kunnat stå ”LKAB - tack för dina 25 år i tjänst”
Nej jag står upp för god smakNu förringar du många personers trogenhet.
Just den här sunburstfärgen är nog den mest åtråvärda i paneristikretsar, för övrigt.Nej jag står upp för god smak
Jag gillar den i stort sett!
Då var den här personen inte ute och cyklade heller då...Jag hörde igår ett rykte från såvitt jag kan bedöma en seriös källa att det är en Panerist edition på G. Enligt källan en Radiomir 47 med brun sunburst tavla... Ngn annan som hört samma?
Absolut inte dålig men jag skulle välja 232 igen alla dagar i veckan.
Det var bara jag som var det. Men å andra sidan gillar jag min elcykel så det är okej.Då var den här personen inte ute och cyklade heller då...
Den kan jag leva med. Helt ok. Texten däremot, aldrig i livet.Just den här sunburstfärgen är nog den mest åtråvärda i paneristikretsar, för övrigt.
Jag vill se den på riktigt förstDen kan jag leva med. Helt ok. Texten däremot, aldrig i livet.
Jag vill se den på riktigt först