• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Subsekund på bettarini, base på allt annat, det är sen gammalt.

Nej men jag tycker linjerna på bettarinicaset är mer sportiga och då passar subsekund bättre imo

nu väljer jag att inte hålla med om base eller ej, men - subsekund är mycket sportigare helt rätt. så vill men ha den looken är jag med på banan
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Subsekund på bettarini, base på allt annat, det är sen gammalt.

Nej men jag tycker linjerna på bettarinicaset är mer sportiga och då passar subsekund bättre imo
Good point. Alltså, jag har ju en 416, med subsekund. Och jag har inte tänkt byta ut den, trots jag fått bra erbjudande om 914. Så jag håller uppenbarligen med, fast jag inte vet det själv :)
 

azcii

Patek
2-Faktor
vette fan om texten är tillräckligt stor dealbreaker nu när jag vet prislappen... Hade jag varit närmare köptagen just nu så..
Nä, det är ju bara min personliga åsikt .. Kan tänka mig att många till och med gillar texten :) men för mig finns det många pannor som jag gillar mer för under 70 000, speciellt när det är mindre viktigt för mig att klockan är ny ..
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
upload_2020-5-4_7-13-7.png


Hoppsan.

upload_2020-5-4_7-14-9.png


Så, vi får väl se hur den kommer att se ut.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Tyvärr får vi väl ta ryktet om priset med en nypa salt också:(
Ja.. men behöver nödvändigtvis inte vara falskt ändå. Är ju uppenbarligen fler som fått samma prisuppgifter från sina boutiquer när de förbokat (om man kan tro på kommentarerna)

Hur som helst plockar de förhoppningsvis bort texten på tavlan :D
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Ja.. men behöver nödvändigtvis inte vara falskt ändå. Är ju uppenbarligen fler som fått samma prisuppgifter från sina boutiquer när de förbokat (om man kan tro på kommentarerna)

Hur som helst plockar de förhoppningsvis bort texten på tavlan :D
Jag väljer att tro på Paddy och inte på de som påstår sig pratat med butiker. :) Borde de kunna ha förbokat alls?
 

azcii

Patek
2-Faktor
Jag väljer att tro på Paddy och inte på de som påstår sig pratat med butiker. :) Borde de kunna ha förbokat alls?
Fast Paddy skrev väl inget om priset? Det enda vi vet är att de sa på P-Day att de ska göra så att så många som möjligt kan få tag i den, både när det kommer till kvantitet och pris. Ryktena sa 45mm sedan innan och nu skriver paddy "A melting point of race, gender and wrist size" vilket låter som att det blir 45mm.

Jag tror fortfarande på 45mm Radiomir med wirelugs för ett hyfsat överkomligt pris (6500 euro typ) och i många ex.. Tror också att de eventuellt plockar bort "Paneristi" texten från tavlan. Men nu tror jag mycket här :D
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Fast Paddy skrev väl inget om priset? Det enda vi vet är att de sa på P-Day att de ska göra så att så många som möjligt kan få tag i den, både när det kommer till kvantitet och pris. Ryktena sa 45mm sedan innan och nu skriver paddy "A melting point of race, gender and wrist size" vilket låter som att det blir 45mm.

Jag tror fortfarande på 45mm Radiomir med wirelugs för ett hyfsat överkomligt pris (6500 euro typ) och i många ex.. Tror också att de eventuellt plockar bort "Paneristi" texten från tavlan. Men nu tror jag mycket här :D

Topp!

Frågan jag ställer mig är vem som visade er bilder i en hiss. :)
 

Johan86

Panerai
2-Faktor
Om det är skruvad baksida så blir jag €4900 fattigare
Logo modellerna ser riktigt bra ut! Jag har en plan på att införskaffa en panna i present till mig själv och lutat åt 914 men 1086 känns ju som en värdig motståndare. Föredrar visarna på 1086 men man får sandwich och 8 dagars på 914. Sen är det ju $1000 i skillnad, vilket talar för 1086... #lyxproblem
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Logo modellerna ser riktigt bra ut! Jag har en plan på att införskaffa en panna i present till mig själv och lutat åt 914 men 1086 känns ju som en värdig motståndare. Föredrar visarna på 1086 men man får sandwich och 8 dagars på 914. Sen är det ju $1000 i skillnad, vilket talar för 1086... #lyxproblem
Vi vet inte när de släpps, vill jag bara påpeka, men du kanske kan vänta ... länge? :)
 
Topp