Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill du köpa tillbaka det?Jag sålde mitt turkosa
Åh. Hade glömt att det var du som köpte. Ja!Vill du köpa tillbaka det?
De luminor med 100 m som kom för något år sedan, tex 777, har ”driven”. Så inget nytt egentligen. Men låter rimligt som du säger.Ska bli intressant vad ”driven” är. Jag gissar att det är som med gamla vattentäta boetter, en typ av bajonettfattning. Tryck ned sen vrida för att låsa fast den.
Är det bestämt hur många som kommer göras?
Jag ska till hundra procent inte ha ett.
Räkna in mig i den skaran. Cammo är för militärer, jägare och hiphopsgenerationen och jag är ingetdera.Då är vi 200% som inte ska ha ett
Räkna in mig i den skaran. Cammo är för militärer, jägare och hiphopsgenerationen och jag är ingetdera.
HiphopsgenerationenVad kladdar du mig som?
För 5 500 USD är det där ett synnerligen trevligt köp, liksom dess syskon..
Det är en väldigt skum marknadsavdelning...
Skumt namn, dock. Och Luminor Manuale också. Lite som om de inte riktigt vet vad de ska kalla de här.För 5 500 USD är det där ett synnerligen trevligt köp, liksom dess syskon..
Kommer den säljas överallt eller bara ”boutique” Vill gärna se tavlan live innan jag bestämmer migFör 5 500 USD är det där ett synnerligen trevligt köp, liksom dess syskon..
Kommer den säljas överallt eller bara ”boutique” Vill gärna se tavlan live innan jag bestämmer mig
Med tanke på att den ligger ute på hemsidan ... så borde den vara regular production väl?Den blå
Kommer den säljas överallt eller bara ”boutique” Vill gärna se tavlan live innan jag bestämmer mig
Mm, alla tre är standardutbudMed tanke på att den ligger ute på hemsidan ... så borde den vara regular production väl?
Finns dessa till 42 mm också?Nya OEM-gummin släppta
Snyggt men "bara" 100m?
Finns dessa till 42 mm också?
Tack för svar!!!de har inte släppts än, Officiellt. Panerai har inte svarar angående vilka bredder banden kommer i
Ja.Snyggt men "bara" 100m?
Korrekt. 100 m = 100 m. Punkt.Ja.
Panerai menar att de klarar minst 100m WR enligt deras sätt att testa.
Som 372, 422 mfl mfl.Snyggt men "bara" 100m?
Gillar den faktiskt men 100m kändes spontant lite.Som 372, 422 mfl mfl.
100 m är ju 100 m, så jag förstår vad du menar om man pratar dykarklocka. Däremot tror jag inte att du kommer dyka djupare än 100 m .Gillar den faktiskt men 100m kändes spontant lite.
Ja så är det ju. Behöver väl knappt mer än 10-30m. Typ. Men man är ju lite skadad. Finns det någon anledning till att de väljer att ha 100m? Vill man ha tunnare modeller?100 m är ju 100 m, så jag förstår vad du menar om man pratar dykarklocka. Däremot tror jag inte att du kommer dyka djupare än 100 m .
Och som sagt, är ju rätt många pannor som har 100 m.
Tror det är en produktionskostnadsfråga vad gäller luminor i 44 mm. De är väl typ lika tjocka som tex 915. Alt så är det en märklig logik att de billigare inte får mer än 100 m för att inte kanbalisera på de för 60-70 k. Panerailogik är inte alltid helt lättbegriplig.Ja så är det ju. Behöver väl knappt mer än 10-30m. Typ. Men man är ju lite skadad. Finns det någon anledning till att de väljer att ha 100m? Vill man ha tunnare modeller?