• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Verkar vara släpp-vecka...

upload_2020-8-10_16-5-26.jpeg
 

Bilagor

  • upload_2020-8-10_16-5-26.png
    upload_2020-8-10_16-5-26.png
    643 KB · Visningar: 5

Ampén

Omega
Ser ju bra ut på bild i alla fall. Känns rätt modern i positiv bemärkelse. Nu är de väl fast i den designen men hade gärna sett en ny länk. Har tyvärr aldrig fallit för deras länkdesign.
Jag gillar den på något vis. Har aldrig tidigare gillat länk på Panerai. Men den där kommer undan med det tillsammans med den blå tavlan.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Som en del av er vet så snurrar det grejer om den nya Paneristi-klockan (45mm brown sunburst radiomir, var det va? :D) och det roligaste jag hört än så länge var att den har referensnummer 2020. :) Om inte det är sant så blir jag ledsen.
 

Dtox

Omega
Som sagt min 1055:a är nere i München för 3:e gången, nu har jag fått kontakt men en person på Panerai som ska hålla ett öga på min sub så att den förhoppningsvis kommer tillbaka i mint condition. :meh: Tror inte jag behöver en till som åker jojo mellan München och Stockholm
@Dtox kanske, den gröna verkar mest åka fram och tillbaka på spabehandlingar hela tiden så han behöver en backup:)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Som sagt min 1055:a är nere i München för 3:e gången, nu har jag fått kontakt men en person på Panerai som ska hålla ett öga på min sub så att den förhoppningsvis kommer tillbaka i mint condition. :meh: Tror inte jag behöver en till som åker jojo mellan München och Stockholm
Alltså wtf...
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Nu blev det nästan jobbigt "manliga" kulörmatchningar... :cigar:

Jag och kollegorna skojar ofta om hur vissa "manliga" kontor och arbetsplatser ofta är inredda med just svart, rött och metall, ofta med blanka material och ytor. Det slår sällan fel! :)
Det är förvisso polerad ring, men boetten ser borstad ut. Så det är inte helt krom-style. :D
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Man måste nog ha på det röda gummit hela tiden för att inte irritera ihjäl sig på den röda kronan.
Någon som kan bakgrunden? Singapore, lejon, rött ... finns det något budskap i det?
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Man måste nog ha på det röda gummit hela tiden för att inte irritera ihjäl sig på den röda kronan.
Någon som kan bakgrunden? Singapore, lejon, rött ... finns det något budskap i det?
Lejonet är deras typ nationalsymbol i alla fall. Det ska tilläggas att huvudet på symbolen är ett lejon och kroppen är en fisk.

Och flaggan är ju röd och vit.
 
Topp