Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ju bra ut på bild i alla fall. Känns rätt modern i positiv bemärkelse. Nu är de väl fast i den designen men hade gärna sett en ny länk. Har tyvärr aldrig fallit för deras länkdesign.Verkar vara släpp-vecka...
Jag hade rockat den därVerkar vara släpp-vecka...
Jag med, tror jag. Tycker iofs 44mm länk är lite stort. Men å andra sidan är 42mm för litet. Vojne Vojne.Jag hade rockat den där
Insåg just att den heter spegelblå ... ehm ... hmm ...Verkar vara släpp-vecka...
Jag gillar den på något vis. Har aldrig tidigare gillat länk på Panerai. Men den där kommer undan med det tillsammans med den blå tavlan.Ser ju bra ut på bild i alla fall. Känns rätt modern i positiv bemärkelse. Nu är de väl fast i den designen men hade gärna sett en ny länk. Har tyvärr aldrig fallit för deras länkdesign.
Klockan hade dock blivit bättre om länken inte hade känslan av ett 24/24 mm tjockt läderband.Jag gillar den på något vis. Har aldrig tidigare gillat länk på Panerai. Men den där kommer undan med det tillsammans med den blå tavlan.
Finns det några bilder att se?Som en del av er vet så snurrar det grejer om den nya Paneristi-klockan (45mm brown sunburst radiomir, var det va? ) och det roligaste jag hört än så länge var att den har referensnummer 2020. Om inte det är sant så blir jag ledsen.
Finns det några bilder att se?
Är ju så barnsligt förtjust och nöjd med min så jag sitter nöjdVilka ska ha subben? @Compiss ? Vem mer?
@Dtox kanske, den gröna verkar mest åka fram och tillbaka på spabehandlingar hela tiden så han behöver en backup
Alltså wtf...Som sagt min 1055:a är nere i München för 3:e gången, nu har jag fått kontakt men en person på Panerai som ska hålla ett öga på min sub så att den förhoppningsvis kommer tillbaka i mint condition. Tror inte jag behöver en till som åker jojo mellan München och Stockholm
"spabehandlingar"@Dtox kanske, den gröna verkar mest åka fram och tillbaka på spabehandlingar hela tiden så han behöver en backup
Singapore BE
Nu blev det nästan jobbigt "manliga" kulörmatchningar...Singapore BE
Nu blev det nästan jobbigt "manliga" kulörmatchningar...
Jag och kollegorna skojar ofta om hur vissa "manliga" kontor och arbetsplatser ofta är inredda med just svart, rött och metall, ofta med blanka material och ytor. Det slår sällan fel!
Haha, den har jag missat tidigare!
LMAOHaha, den har jag missat tidigare!
Passar på att tipsa om:
https://www.instagram.com/konsultdojan/?hl=sv
Det är förvisso polerad ring, men boetten ser borstad ut. Så det är inte helt krom-style.Nu blev det nästan jobbigt "manliga" kulörmatchningar...
Jag och kollegorna skojar ofta om hur vissa "manliga" kontor och arbetsplatser ofta är inredda med just svart, rött och metall, ofta med blanka material och ytor. Det slår sällan fel!
Haha roligaste på länge!! Nästan roligare än 'Till minne av Khan Ohlsson'Haha, den har jag missat tidigare!
Passar på att tipsa om:
https://www.instagram.com/konsultdojan/?hl=sv
Jag noterade inte den röda kronan men nu blev den tydlig. Hej Richard Mile.Singapore BE
Lejonet är deras typ nationalsymbol i alla fall. Det ska tilläggas att huvudet på symbolen är ett lejon och kroppen är en fisk.Man måste nog ha på det röda gummit hela tiden för att inte irritera ihjäl sig på den röda kronan.
Någon som kan bakgrunden? Singapore, lejon, rött ... finns det något budskap i det?