Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker att modellen är fulländad.Här var ännu tydligare hur urtavlan ser ut.
Fel färg på index men annars håller jag med.Jag tycker att modellen är fulländad.
Jag tycker att den gröna livar upp och ger modernt intryck. Jag gillar det enormt!Fel färg på index men annars håller jag med.
Håller med dig. Helt rätt färg på index tycker jag med.Jag tycker att den gröna livar upp och ger modernt intryck. Jag gillar det enormt!
Jag tycker att den gröna livar upp och ger modernt intryck. Jag gillar det enormt!
Håller med dig. Helt rätt färg på index tycker jag med.
Fel färg på index men annars håller jag med.
Jag tycker att den gröna livar upp och ger modernt intryck. Jag gillar det enormt!
Håller med dig. Helt rätt färg på index tycker jag med.
FegisJag håller med alla, båda index funkar lika bra för mig Tavlan skulle dock varit enfärgad.
Sett flera sånnahär bilder på både Rolex, Patek osv. Verkar oftast vara Photoshop för "show", alltså inget som finns i verkligheten... vad jag uppfattat.
Den där ser klart photoshoppad ut. Ser ut som att de klippt och klistrat lite index...Sett flera sånnahär bilder på både Rolex, Patek osv. Verkar oftast vara Photoshop för "show", alltså inget som finns i verkligheten... vad jag uppfattat.
Det är bara att klicka på köp
Kan vi från SE köpa från hemsidan eller hur går man tillväga?
Nix, det har tyvärr visat sig vara ett jäkla meck då de inte skickar till Sverige. @Dtox till exempel beställde sin till London och hämtade.. Är du seriös spekulant?Kan vi från SE köpa från hemsidan eller hur går man tillväga?
Synd att det ännu inte går att beställa via sidan. Får hoppas det är något de implementerar så småningom. Just i detta fallet får jag nog stå över. Lite för omständigt.Nix, det har tyvärr visat sig vara ett jäkla meck då de inte skickar till Sverige. @Dtox till exempel beställde sin till London och hämtade.. Är du seriös spekulant?
44mm Submersibles som vi snackat om tidigare. Här är eSteel-gänget.
eSteel Cases Join The New 44m Submersible Collection with the PAM1287, PAM1288, & PAM1289 - Panerai Central - Panerai News, Panerai Prices, Strap Reviews, & More
Three new eSteel Submersible models are part of the novelties for Watches and Wonders 2022. We havewww.paneraicentral.com
Sen har vi några till och de kallas numera Luminor Submersible QuarantaQuattro.
Panerai Brings A New Dimension With Its 44mm Submersible Line | PAM1226, PAM1229, PAM1232 - Panerai Central - Panerai News, Panerai Prices, Strap Reviews, & More
Take a look through my feed on Instagram and one thing always pops up when I post a 47mm Submersiblewww.paneraicentral.com
Och det finns en Luna Rossa också ...
Panerai Continues Its Role as the Official Sponsor of the Luna Rossa Yacht Team - Panerai Central - Panerai News, Panerai Prices, Strap Reviews, & More
5 Years ago Panerai introduced their collaboration with Prada and the Luna Rossa Yacht team right hewww.paneraicentral.com
Just däri består problemet. Blir svårt att testa inför ev köp med tanke på att e-steels blir boutique exclusive.. Får väl hoppas att Krons el. Nymans kör ett Panerai-event snart..Som nämnts tidigare, kul med nya 44mm Submersibles. Skall bli intressant att se eSteel varianterna irl
Var det inte bara eSteels som blir det..? Eller är det allihopa?Just däri består problemet. Blir svårt att testa inför ev köp med tanke på att de blir boutique exclusive.. Får väl hoppas att Krons el. Nymans kör ett Panerai-event snart..
Nä, bara e-steels jag syftar på. Förtydligade i min post nu.Var det inte bara eSteels som blir det..? Eller är det allihopa?
Just däri består problemet. Blir svårt att testa inför ev köp med tanke på att e-steels blir boutique exclusive.. Får väl hoppas att Krons el. Nymans kör ett Panerai-event snart..
Jag som är trött, såg att han skrev eSteel nuNä, bara e-steels jag syftar på. Förtydligade i min post nu.
Den vita är ju högintressant. Sen gillade jag även den vita nya bettarinin och de två radsen trots blåa visarnaHoppas det. Just dem vill man testa innan, även om det lutar åt den vita för min del
De är inte officiella än, du har inte hört något ...Den vita är ju högintressant. Sen gillade jag även den vita nya bettarinin och de två radsen trots blåa visarna
Den vita är ju högintressant. Sen gillade jag även den vita nya bettarinin och de två radsen trots blåa visarna
Hoppas det. Just dem vill man testa innan, även om det lutar åt den vita för min del