Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller möjligen 1226, men skulle vara kul att veta vilket urverk som sitter i… tycker ändå att det är kört mer gedigen känsla över 682:ans 9010 jämfört med ex 1074:ans P.900 trots att jag absolut inte är speciellt nördig på urverk.Tror nästan att 1229 är det som lockar mest ju mer jag kikar, vad kan bli fel liksom… gillar 1305 och 682 men kanske är 1229 med 44mm spot on.
På deras hemsida står det p.900 och någon video så sa de också p.900
Korrekt!På deras hemsida står det p.900 och någon video så sa de också p.900
Tror nästan att 1229 är det som lockar mest ju mer jag kikar, vad kan bli fel liksom… gillar 1305 och 682 men kanske är 1229 med 44mm spot on.
Jupp, den vita.den vita!
Den är faktiskt riktigt bra om man ska vara objektiv.Tror nästan att 1229 är det som lockar mest ju mer jag kikar, vad kan bli fel liksom… gillar 1305 och 682 men kanske är 1229 med 44mm spot on.
Schysst med travel boxen men den verkar samtidigt rätt maffig för att bara husera en klocka och ser inte särskilt smidig ut att ta med på resa. Är resten av lådan gjord i återvunnen papp? Själv är jag väldigt förtjust i min trälåda så man får väl klämma på papplådan i framtiden för att se hur den jämförs...Har ni sett Panerais nya låda. Nästan så att jag vill köpa en ny panna bara för att få den.
Panerai on Instagram: "At least 72% recycled, Panerai unveils its sustainable packaging. Conceived to reduce its environmental footprint, it is 53% lighter than the previous one and reduces by 48% the CO2e emissions corresponding to a cut of 4 kg CO
5,430 likes, 80 comments - panerai on April 1, 2022: "At least 72% recycled, Panerai unveils its sustainable packaging. Conceived to reduce its environmental footprint, it is 53% lighter than the previous one and reduces by 48% the CO2e emissions corresponding to a cut of 4 kg CO2e per item...www.instagram.com
Två Radiomir 45mm, släpps i slutet av året, som hittat ut ur garderoben...
Två submersible som jag gissar är 47mm som vi nog inte postat här förut heller...
Jag hörde något om att alla nya 47mm submersibles skulle vara experience-modeller, men jag tror den blå kommer gå att köpa normalt.
Jag tror dessa heter Forze Speziali.
Fina! Men varför inte i gudars skymning lägger man till normal variant, utan fejkpatina/sunburst..
Varför gör Panerai nästan bara en himla massa nya grejer och väldigt sällan något som smakar historik?Fina! Men varför inte i gudars skymning lägger man till normal variant, utan fejkpatina/sunburst..
Ser lite titanaktiga ut va?
Precis. Stil är tidlöst, mode är bara första steget på väg mot tacky. Eller vad det nu var Karl Lagerfeld sa.Varför gör Panerai nästan bara en himla massa nya grejer och väldigt sällan något som smakar historik?
Det är samma borstade stål-case som 992.Ser lite titanaktiga ut va?
Två submersible som jag gissar är 47mm som vi nog inte postat här förut heller...
Jag hörde något om att alla nya 47mm submersibles skulle vara experience-modeller, men jag tror den blå kommer gå att köpa normalt.
Inte riktigt min kopp av te.
Inte min heller.Inte riktigt min kopp av te.
Tycker det har varit ledordet för ganska många nya släppInte min heller.
Ze Germans?frågade tyskarna och de sa inte att 47orna endast kommer vara experience
Ze Germans?
OK. Bra bra.
Två Radiomir 45mm, släpps i slutet av året, som hittat ut ur garderoben...
Trevliga släpp vet man om det är 3- eller 8-dagars verk på Radiomir och Luna Rossa? Och är det limiterat?Här är en till som jag inte tror vi har pratat om här ... precis som ovan nämnda är den här inte heller officiellt släppt.