Jag har bara en känsla att dessa (om de kommer ) är bragola inte nu! Då får du inga polare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har bara en känsla att dessa (om de kommer ) är bragola inte nu! Då får du inga polare
Snitches end up in ditches with stitches...gola inte nu! Då får du inga polare
Bandbredd 24mm. Som det ska vara på 44mm.Roligt med nya Subs, kanske dags att testa en, 44mm låter behagligt!
Vet man när priser m.m. släpps? Någon som har koll på bandbredd?
Roligt med nya Subs, kanske dags att testa en, 44mm låter behagligt!
Vet man när priser m.m. släpps? Någon som har koll på bandbredd?
Nu finns de ovan nämnda modellerna på Panerais hemsida också...
Panerai Submersible Watches
Discover Panerai Submersible Watches Collection, the high-tech survival tool line marked by top level reliability; shop on Panerai.com.www.panerai.com
Finns de? Vad ser du som inte jag ser?
Jag ser inte de på min, jag är också i NL enligt panerais hemsida som du. vad i hela...
Riktigt häftig. Synd att man inte har en halv miljon liggandes.Den här dök upp på Facebook. Inte officiell än. Jag förutsätter att man får ut och skjuta med .... fan vet ... italienska armén?
Är den inte lite dyr för att vara en Gshock?
Överlägset bäst av alla releaser tycker jag
Den svarta funkar helt klart bästInte så jäkla dum ändå...