3 dagar på Luna RossaTrevliga släpp vet man om det är 3- eller 8-dagars verk på Radiomir och Luna Rossa? Och är det limiterat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
3 dagar på Luna RossaTrevliga släpp vet man om det är 3- eller 8-dagars verk på Radiomir och Luna Rossa? Och är det limiterat?
De är inte släppta, to start with.Trevliga släpp vet man om det är 3- eller 8-dagars verk på Radiomir och Luna Rossa? Och är det limiterat?
Trevliga släpp vet man om det är 3- eller 8-dagars verk på Radiomir och Luna Rossa? Och är det limiterat?
De är inte släppta, to start with.
Men den andra infon tror jag folk i den här tråden kan skaka fram.
Vem ska skaffa en 2121 då?
Dvs om inte alla 121 stycken är borta från Geneve-butiken redan.
Good for them and for my wallet.de är slut vad jag minns, gick på momangen vid öppningen vid butiken i december
Intressant med vit extra vad-det-nu-heter-igen...
Tack. Jag hade det på tungan. Eller flärpen.
Om jag bar en sån och inte var en elitsoldat på 2.10m och 120kg så skulle mitt könsorgan kännas extremt litet.Två submersible som jag gissar är 47mm som vi nog inte postat här förut heller...
Jag hörde något om att alla nya 47mm submersibles skulle vara experience-modeller, men jag tror den blå kommer gå att köpa normalt.
Jag tror dessa heter Forze Speziali.
Har vi pratat om den nyaste bronzon?
Bronzfärgade visare och den hade varit mumma!Har vi pratat om den nyaste bronzon?
Benägen att hålla med, men ur ett historiskt perspektiv är de blå visarna helrätt. Med bara 300 st/år kommer den där vara galet eftertraktad..Bronzfärgade visare och den hade varit mumma!
Exakt, snarare tvärtom..Den kommer med plexi vilket inte gör den sämre i min bok
I know, tycker fortfarande det är fult till tavlanBenägen att hålla med, men ur ett historiskt perspektiv är de blå visarna helrätt. Med bara 300 st/år kommer den där vara galet eftertraktad..
Jag tycker det blir fånigt att sätta historiskt korrekta visare, som inte matchar, på en klocka som till material och tavelfärg är långt ifrån historiskt korrekt.Benägen att hålla med, men ur ett historiskt perspektiv är de blå visarna helrätt. Med bara 300 st/år kommer den där vara galet eftertraktad..
Fullt medhåll.Jag tycker det blir fånigt att sätta historiskt korrekta visare, som inte matchar, på en klocka som till material och tavelfärg är långt ifrån historiskt korrekt.
Å ena sidan ja; å andra sidan case, storlek, tavellayout och plexit - allt med tydlig passning till 3646.. Att göra den i stål - finns redan bortsett från nyansen på tavlan..Jag tycker det blir fånigt att sätta historiskt korrekta visare, som inte matchar, på en klocka som till material och tavelfärg är långt ifrån historiskt korrekt.
Är den 47mm?Å ena sidan ja; å andra sidan case, storlek, tavellayout och plexit - allt med tydlig passning till 3646.. Att göra den i stål - finns redan bortsett från nyansen på tavlan..
Oaktat vilket; den där rackaren kommer bli den svåraste Pannan på mycket länge att få köpa ny för den som vill.
Andrahandsvärdet kommer förstås se ut därefter också…
+1jag är absolut inget fan, blå visare till grön tavla går fetbort.
IRL bildBenägen att hålla med, men ur ett historiskt perspektiv är de blå visarna helrätt. Med bara 300 st/år kommer den där vara galet eftertraktad..
Ryktet säger att det kommer vara en särskild process kring möjligheten att köpa Rad-Bronzon.. Inbjudan till välkända potentiella kunder osv..
Nu gillar jag!Lite literoom på telefonen
Mycket bättre
Särskild inbjudna blir informerade om tilldelning under middag med JMP.berätta mer, inte för jag ska köpa utan för jag vill veta
berätta mer, inte för jag ska köpa utan för jag vill veta