• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter

Vem ska skaffa en 2121 då?

1648993407362.png

Dvs om inte alla 121 stycken är borta från Geneve-butiken redan. :)

Två submersible som jag gissar är 47mm som vi nog inte postat här förut heller...

Jag hörde något om att alla nya 47mm submersibles skulle vara experience-modeller, men jag tror den blå kommer gå att köpa normalt.

Jag tror dessa heter Forze Speziali.

B1062638-F52C-4346-B65B-32728E9CCF24.jpeg
7ACC98CE-6FFC-45F7-BD56-6C983CB6A8CD.jpeg
Om jag bar en sån och inte var en elitsoldat på 2.10m och 120kg så skulle mitt könsorgan kännas extremt litet.

Jag tycker det blir fånigt att sätta historiskt korrekta visare, som inte matchar, på en klocka som till material och tavelfärg är långt ifrån historiskt korrekt.
Å ena sidan ja; å andra sidan case, storlek, tavellayout och plexit - allt med tydlig passning till 3646.. Att göra den i stål - finns redan bortsett från nyansen på tavlan..

Oaktat vilket; den där rackaren kommer bli den svåraste Pannan på mycket länge att få köpa ny för den som vill.

Andrahandsvärdet kommer förstås se ut därefter också…

Å ena sidan ja; å andra sidan case, storlek, tavellayout och plexit - allt med tydlig passning till 3646.. Att göra den i stål - finns redan bortsett från nyansen på tavlan..

Oaktat vilket; den där rackaren kommer bli den svåraste Pannan på mycket länge att få köpa ny för den som vill.

Andrahandsvärdet kommer förstås se ut därefter också…
Är den 47mm?

Edit: den är 47mm.

Ryktet säger att det kommer vara en särskild process kring möjligheten att köpa Rad-Bronzon.. Inbjudan till välkända potentiella kunder osv..

Tillbaka
Topp