• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
För övrigt förstår jag inte vad ni ser i PAMS2020 alls, den har ju ecru-index!
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Funkar bra med ecru på Ventin, jag gillar all slags lume men tycker gamla lumen funkar bättre med gulguldsvisare (ex 190/127) och ecru bättre med roseguldvisare (ex 372)
 

azcii

Patek
2-Faktor
Seriöst kolla på tavlan

i4jQM9e.jpg

Whyyyy

i4jQM9e-01-01-01.jpeg
 

azcii

Patek
2-Faktor
Så mycket bättre.
Vem vill ha en adress till en hemsida på tavlan, utöver .com adressen på tavlan så klockan sjukt trevlig.

Tom jag som ogillar bruna tavlor och sunbursttavlor gillar den där. #SAD

Nu tycker jag den är riktigt bra ändå och tycker det är ett svinbra köp för de som inte stör sig på loggan, men känner jag mig själv rätt kommer jag störa mig på den likt hur jag störde mig på datumet på mig 736 #OCD

Sen stör jag mig extra mycket på .com-loggan då klockan i övrigt verkligen är 100% spot on...

upload_2020-10-11_22-45-3.png
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Nu tycker jag den är riktigt bra ändå och tycker det är ett svinbra köp för de som inte stör sig på loggan, men känner jag mig själv rätt kommer jag störa mig på den likt hur jag störde mig på datumet på mig 736 #OCD

Sen stör jag mig extra mycket på .com-loggan då klockan i övrigt verkligen är 100% spot on...

upload_2020-10-11_22-45-3.png
Hade inte själv heller stått ut, stör mig redan nu och jag har inte ens köpt klockan, hade inte kunnat se förbi .com tyvärr
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Skönt att se att det är fler än jag som ogillar texten på tavlan.

Hade varit helt fine med bara ”Paneristi”. Men med .com och CG blir det knasigt.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Flög runt ett rykte i en fackebook grupp jag läste nyss. Att 1080 skulle komma med annan caseback till en bredare publik?! Lite svårt att avgöra om det var allvar eller inte. Hur pass initierad är Erik Asher @azcii @Palenkovich
 

azcii

Patek
2-Faktor
Flög runt ett rykte i en fackebook grupp jag läste nyss. Att 1080 skulle komma med annan caseback till en bredare publik?! Lite svårt att avgöra om det var allvar eller inte. Hur pass initierad är Erik Asher @azcii @Palenkovich
Han är insatt men just i det här fallet tror jag bara han gissar .. Men jag gissar likadant, är nog bara en tidsfråga innan Panerai släpper en likadan med annan caseback
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Flög runt ett rykte i en fackebook grupp jag läste nyss. Att 1080 skulle komma med annan caseback till en bredare publik?! Lite svårt att avgöra om det var allvar eller inte. Hur pass initierad är Erik Asher @azcii @Palenkovich
Han är insatt men just i det här fallet tror jag bara han gissar .. Men jag gissar likadant, är nog bara en tidsfråga innan Panerai släpper en likadan med annan caseback
Jag tänkte svara exakt som @azcii . Han är väldigt insatt av flera anledningar, inte minst sin mycket täta koppling till NYC-boutiquen och OP generellt, men tror detta är något han bara gissar kring, något han först gjorde redan när 1080 släpptes..
 
Topp