På tal om band, fick hem detta nato med skarpa detaljer idag. @demondave är ju kär i sitt nato som kostar en halv miljard. Fick hem detta inkl frakt för under 200kr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du hade inte tänkt tala om vart du fick det ifrån? Ser ut som Timefactors...
På tal om band, fick hem detta nato med skarpa detaljer idag. @demondave är ju kär i sitt nato som kostar en halv miljard. Fick hem detta inkl frakt för under 200kr.
Nej, tänkte faktiskt inte berätta att jag köpt det från Timefactors, tänkte bara reta @demondave lite.Du hade inte tänkt tala om vart du fick det ifrån? Ser ut som Timefactors...
Tror jag förstår, du lade bandet på plats och satte därefter i stift+skruv? Jag har nämligen också köpt ett 23mm från strapcode men får inte dit det när stiften är på plats. Det är ju lätt att hitta tunna 22mm band men jag vill ju såklart ha 23mm.Köpte ett 23 mm från strap code - det var normal tjockt och riktigt tight. Trä igenom gick inte, så satte det mot boeten och körde skruven i en av flikarna på bandet. (Lätt det förståligt?)
Tror jag förstår, du lade bandet på plats och satte därefter i stift+skruv? Jag har nämligen också köpt ett 23mm från strapcode men får inte dit det när stiften är på plats. Det är ju lätt att hitta tunna 22mm band men jag vill ju såklart ha 23mm.
Fick varken delar eller något roligt. Ett service fordral som klockan kom tillbaka i fick jag@Cristian , fick du något roligt från BP när du fick tillbaka din från service? Och fick du tillbaka de utbytta delarna?
Nej, tänkte faktiskt inte berätta att jag köpt det från Timefactors, tänkte bara reta @demondave lite.
WTF, det gick fort. Köpt via KS?I'm in the band!
Har haft den på armen i ca 8 timmar. Känns mycket bra hittills. Hoppas det består
Snyggt! Grattis!I'm in the band!
Har haft den på armen i ca 8 timmar. Känns mycket bra hittills. Hoppas det består
Oooooooo nice. Grattis, den får alla andra att blekna.I'm in the band!
WTF, det gick fort. Köpt via KS?
Snyggt! Grattis!
Oooooooo nice. Grattis, den får alla andra att blekna.
Fan vad jag saknar min BP! Bara typ 3 månader kvar nu då.
Vi borde ha en Blancpain-gtg!
Gummit hår att köpa löst, kostar strax över 3000kr.Har ni något band ni rekommendera?
Måste ju kunna variera lite
Läste tidigare i tråden om gummibandet, men jag fick aldrig på det klara om man behövde köpa hela bandbytar-setet eller om man kunde köpa det löst?
Om ni orkar får ni gärna lägga upp lite bilder på dom band ni har.
What?! Glädje! Snabbt jobbat alltså... har letat som en galning men inte hittat någon, och så lyckas du gräva fram en. Köpesannons eller?I'm in the band!
What?! Glädje! Snabbt jobbat alltså... har letat som en galning men inte hittat någon, och så lyckas du gräva fram en. Köpesannons eller?
125300krJag hade nog lite tur
Jajamen, en köpesannons.
Jag pratade även med Nymans och dom räknade med att få in två st (en redan såld) innan årsskiftet.
Däremot är väl listpriset typ 130
Då kan man ju nästan ta två125300kr
Grattis o välkommen i klubben!I'm in the band!
Grattis o välkommen i klubben!
Längtar efter min nu när ja ser din bild. Min är på spa o fix av vridringen
Grattis o välkommen i klubben!
Längtar efter min nu när ja ser din bild. Min är på spa o fix av vridringen