Sunburst baby! HAGW!
Sluta läska mig
Jag håller med, bildförbud till vi har dom åter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sunburst baby! HAGW!
Sluta läska mig
Helt rätt!Jag håller med, bildförbud till vi har dom åter!
Haha!
Sunburst baby! HAGW!
Najs grattis. Sjukt snygg!
Det tog sin lilla tid å bilderna är spontana wristshots men jävlar vad nöjd jag är!!
Grattis till en fin klocka!
Det tog sin lilla tid å bilderna är spontana wristshots men jävlar vad nöjd jag är!!
Thanks!
När jag slutat fånle över sunburst, de knivskarpa fasningarna och den fantastiska länken ska jag ta mig i kragen och fixa några vettiga bilder och kanske drista mig till en paketöppningstråd.
(Natot beställdes samtidigt men kommer om en månad eller så - men jag har ingen brådska )
Grymt!!!!
Blev precis världskänd! Nu har jag uppnått Nirvana!
Eller hur, nu är jag färdig, pensionen nästa.Grymt!!!!
Blev precis världskänd! Nu har jag uppnått Nirvana!
Har äntligen hittat ett 23mm nato som är tillräckligt tunt för att få på plats (Zuludiver), satte på det imorse och vete fan vad jag ska tycka. Det är väldigt bekvämt men det gör ju klockan 2mm tjockare på handleden.
Jag tror jag gillar det, ska köra testperiod under helgen.Tycker det ser grymt tooligt och bra ut.
Har äntligen hittat ett 23mm nato som är tillräckligt tunt för att få på plats (Zuludiver), satte på det imorse och vete fan vad jag ska tycka. Det är väldigt bekvämt men det gör ju klockan 2mm tjockare på handleden.
Så man ser höjden/tjockleken?Går det att få en profilbild? Håller med om att det blir en bra kombo. Tool DeLuxe kanske man kan kalla det
Så man ser höjden/tjockleken?
Lite meckigt dock, blir nervös varje gång jag byter band.Ser kalas ut Har helt missat lösningen med bandstiften sen tidigare....även det en DeLuxe-variant på lugholes.
Lite meckigt dock, blir nervös varje gång jag byter band.
Hur fungerar det mer exakt? Är det ett dubbelgängat fast bandstift med torxmuttrar på vardera sida, eller sitter stift och skruvskalle ihop på ena sidan?
exakt som yonsson sa, man får skruva åt var sitt håll, eller som jag brukar göra, hålla emot med en 0,9mm hex insektnyckel på ena sida och skruva i/ur på den andra sidan. Tips att värma då de lät kärvar annars sists gängorna och lätt förstöra hex kanterna i muttern...Hur fungerar det mer exakt? Är det ett dubbelgängat fast bandstift med torxmuttrar på vardera sida, eller sitter stift och skruvskalle ihop på ena sidan?
Ser jäkligt "rätt" ut. Med reservation för hur känslan/tyngden blir så är det ju en modell som blir ännu snyggare med lite lyft från handleden.