jeppekajej
Basic
fina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gissar att det inte är läge för den klassiska "Den som väntar på nåt gott..." ?
Bästa från Blancpain någonsin enligt mig.
Lycka! Grattis! Tror det är coolaste klockan på hela KS. Ever...
God morgon!
Svårslagen den där.
Då kör vi.
Det finns ett gäng i 40mm men alla tidigare modeller hade applicerade index. Googla Blancpain Concept 2000Svårslagen den där.
Fanns det en Aqualung Tribute i 40 mm? Eller är detta den enda Fifty fathoms i en normal storlek?
Undrade jag med, men vågade inte fråga.Vad ska man ha den rödvita badbollen till?
Jag retades mest. Hade koll (trot eller ej...) på att det var en fuktindikator på de gamla men var nyfiken på om badbollen funkar som det även på nya. Eller är det en pokemon-boll?Undrade jag med, men vågade inte fråga.
Skönt att höra att den har/hade en funktion då blir den cool.Jag retades mest. Hade koll (trot eller ej...) på att det var en fuktindikator på de gamla men var nyfiken på om badbollen funkar som det även på nya. Eller är det en pokemon-boll?
Vi får be @yonsson öppna och droppa vatten på den så vi kan se om den verkligen funkar!Skönt att höra att den har/hade en funktion då blir den cool.
Precis färdig, jävla skitsystem!Frågan är hur det går med bytet av armband. @yonsson hur går det?
Siften består av två delar. Stift 1mm som ska i rör 1,3mm.
Först tog jag ett länkverktyg från eBay för 20kr oh sågade lite.
Nu passar klockan perfekt.
Trycker igenom stiftet, avslutar med att dra ut sista biten med en tång.
Sedan satte jag tillbaka stiften, samma procedur fast baklänges.
Extremt puckat system! Bandstiften är alltså 1,3mm och det är PRECIS så man kan pressa in ett tunnt nato. Hur tänkte man där? Det går inte ens att byta till fetare bandstift eftersom hålen är så nära boetten.
Ja ja, nu är det bytt i alla fall, länkarna passade inte.
Fullt rimligt !Vi får be @yonsson öppna och droppa vatten på den så vi kan se om den verkligen funkar!
Icke OME, har slöjdat ihop det själv.Shit, så pass . Jag som tänkte byta fram och tillbaka mellan länk, nato och sailcloth. Kanske dropa flera byten om dagen iaf . Är det Oem nato?
Verkar mao vara den bästa sunbursten, den som knappt syns...
Löjligt nöjd faktiskt! Väldigt diskret sunburst som bara syns i direkt solljus och i vissa vinklar.
Verkar mao vara den bästa sunbursten, den som knappt syns...
Tråkigt när det blir för mycket speglingar i tavlan på ett verktygsur.
Jepp, lika diskret struktur som på 45mm-versionen.