Bara att ropa hem ett äkta eller hong kong gummi. Rätt lika i kvalitet enligt mig.
Hong Kong gummi - kan jag fä en länk eller en bild på vad det är för något?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att ropa hem ett äkta eller hong kong gummi. Rätt lika i kvalitet enligt mig.
Säger KS mest aktive medlem...Har haft både och. Original hade funkat men jag orkar inte leta, jäkla priser också.
Har inget här och nu men är kopia av Tropic i naturgummi.Hong Kong gummi - kan jag fä en länk eller en bild på vad det är för något?
Ruggit bra, grymma bilder också. Fan vad bra den är!
Fortfarande +-0 sekunder efter 13 dygn, stöööört!
Grattis!Min tur!
Sonens namn i certet så klart.
Stort grattis Mitt största dilemma är att jag också har ett certifikat/klocka med grabbens namn det största tabben någonsin. Är psykiskt påfrestande emellanåt när det suktas efter nytt!Min tur!
Stort grattis!Min tur!
Grattis!
Synd att länk blev avmonterad på direkten men nato med viklås var en spännande kombo jag aldrig sett förr. Är det BP's rem?
Stort grattis Mitt största dilemma är att jag också har ett certifikat/klocka med grabbens namn det största tabben någonsin. Är psykiskt påfrestande emellanåt när det suktas efter nytt!
Kanske dock är annorlunda med Blancpain
Grattis!
Synd att länk blev avmonterad på direkten men nato med viklås var en spännande kombo jag aldrig sett förr. Är det BP's rem?
Hur känns det?Då var länken kortad och på igen.
Grymt!Då var länken kortad och på igen.
Hur känns det?
Sjukt snygg!Helt Perfekt.
Grymt!
Tror sonen kommer bli mycket nöjd när det lider, under tiden är det bara att njuta själv.
Mycket snyggare utan länk
"Tropic".
Den där är så bra. En riktig fullträff. "Fuktindikatorn" gör tavlan mer balanserad än tidigare versioner.
Som två olika världar.Mkt snygg, förutom pris och "prestanda" , ni som haft både subs och denna, comments pls.....jämförelse, plus, minus