• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Blancpain-tråden

IMG_0255.JPG

Fortfarande +-0 sekunder efter 13 dygn, stöööört!

Grattis!
Synd att länk blev avmonterad på direkten men nato med viklås var en spännande kombo jag aldrig sett förr. Är det BP's rem?

Hade inga vertyg till länken så jag satt på nato själv. Väntar på Oem nato men det på bilden är inte det. Viklås är ett måste på allt, känns så mycket säkrare. Faktiskt aldrig sett det tidigare på nato. Men fungerar super och någon måste ju vara först ;)
IMG_3370.JPG

Senast ändrad:
Stort grattis :) Mitt största dilemma är att jag också har ett certifikat/klocka med grabbens namn det största tabben någonsin. Är psykiskt påfrestande emellanåt när det suktas efter nytt!
Kanske dock är annorlunda med Blancpain ;)

Haha, ja men du gick ju för en no date sub ;)

Skaffa en kid till och beställ den där 15202 så ska du se att det känns bättre. Får ta en gtg snart :)

Mkt snygg, förutom pris och "prestanda" , ni som haft både subs och denna, comments pls.....jämförelse, plus, minus

Jag har egentligen bara en invändning mot vad som annars egentligen är en 100% klocka och det är de något veka kronskydden och vad som känns som en mindre krona än 45mm Automatiquen. Egentligen är det ju detaljer som gör den mer sann mot orginalmodellen men det är en jäkligt snygg del av 45an. Sen sällar jag mig till majoriteten, oavsett hur snygg länken är så är det en klocka som hör hemma på strap eller nato.

Tillbaka
Topp