Jag förstod vad/vilken du syftade på efter första inlägget.Tråkigt när det blir för mycket speglingar i tavlan på ett verktygsur.
Edit: Eller inte, trodde du syftade på en viss annan dykarklocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag förstod vad/vilken du syftade på efter första inlägget.Tråkigt när det blir för mycket speglingar i tavlan på ett verktygsur.
Finns kanske någon annan förvirrad själ som läser i denna tråd. Att förinta sunburst på dykarur är lite av ett kall.Jag förstod vad/vilken du syftade på efter första inlägget.
rikigt, riktigt snygg
Då kör vi.
Gammalt som gatan.Vet inte om denna varit uppe:
http://www.blancpain.com/en/news/vladimir-putin-gives-his-blancpain-watch-metalworker
Vad tror ni, behåller han klockan?
Haha ok. Fick den av en kompis precis. Missat helt. Hoppas Löfven kommer till mitt kneg och delar ut Blancpains!Gammalt som gatan.
Han har gett bort massa klockor, sök på youtube så hittar du en del kul.
Då hade tönt-Sverige gått bananas. Det finns en rolig film på Putin när han inviger ett bygge med att slänga ner en Aqualung i den våta betongen.Haha ok. Fick den av en kompis precis. Missat helt. Hoppas Löfven kommer till mitt kneg och delar ut Blancpains!
Ja det behöver man nog inte oroa sig för.Då hade tönt-Sverige gått bananas. Det finns en rolig film på Putin när han inviger ett bygge med att slänga ner en Aqualung i den våta betongen.
The watch with a 100 faces.
+-0 sekunder totalt efter 6 dygn.
The watch with a 100 faces.
+-0 sekunder totalt efter 6 dygn.
Finns kanske någon annan förvirrad själ som läser i denna tråd. Att förinta sunburst på dykarur är lite av ett kall.
Jaha?Det brukar inte finns speciellt mycket ljus under ytan och det är alltid diffust så det är nog inget problem, annat än i fantasin.
Trodde jag hade svarat, sorry.Jag kanske låter som en ”broken record” här men jag har det svårt att tro att du inte har provat länken än! Kom igen nu!
Trodde jag hade svarat, sorry.
Jag har testat, länkarna passade inte, länkarna var anpassade för tunnare boett så hålen hamnade helt knas. Båda länkarna är nu därför sålda.
Så jag kommer troligtvis köra denna på nato fram tills badsäsongen och då byta till ett Hirsch Pure.
Den satt ju gött på sailcloth så jag kanske köper ett längre sådant om jag får tillfälle. Gissar däremot att det inte finns liggande i BP-butikerna och beställa orkar man ju inte.
Trodde jag hade svarat, sorry.
Jag har testat, länkarna passade inte, länkarna var anpassade för tunnare boett så hålen hamnade helt knas. Båda länkarna är nu därför sålda.
Så jag kommer troligtvis köra denna på nato fram tills badsäsongen och då byta till ett Hirsch Pure.
Den satt ju gött på sailcloth så jag kanske köper ett längre sådant om jag får tillfälle. Gissar däremot att det inte finns liggande i BP-butikerna och beställa orkar man ju inte.
Jag har inte testat än.Får ett hirsch pure plats?
Det har jag funderat på och ja, det hade nog passat riktigt bra.Tack för svaret. Vad synd att de inte passade! Sailcloth är skitkul dock. Har du funderat på ett vintage tropik band?
Tack för svaret. Vad synd att de inte passade! Sailcloth är skitkul dock. Har du funderat på ett vintage tropik band?
Jag har inte testat än.
Det har jag funderat på och ja, det hade nog passat riktigt bra.
Bara att ropa hem ett äkta eller hong kong gummi. Rätt lika i kvalitet enligt mig.Jag har inte testat än.
Det har jag funderat på och ja, det hade nog passat riktigt bra.
Har haft både och. Original hade funkat men jag orkar inte leta, jäkla priser också.Bara att ropa hem ett äkta eller hong kong gummi. Rätt lika i kvalitet enligt mig.
Har svårt att tro att Orisgummi passar, de är ju rätt tjocka.Har ett tropicgummi till en Oris 65 diver på ingång, ska se om det passar rent fysiskt när väl klocka och gummi behagar dyka upp Köpte det utan spänne, det är ju brandat till skillnad från gummit, så råkar någon sitta på ett passande 16mm Blancpain-spänne kan jag vara mycket intresserad. @yonsson verkar ju vara en jäkel på att nosa upp sånt
Har svårt att tro att Orisgummi passar, de är ju rätt tjocka.