Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, tråkigt att höra. Får ge fan i att prova den då så jag kan fortsätta drömma om att den är fantastisk även på handleden38mm upplevs väldigt liten tyvärr. Har provat den vid flera tillfällen och alla gånger blir jag besviken. Hodinkee versionen är dock sjukt snygg.
Länk + bonusfoton.
Dock fel lås.
Nope, den där länken är till Lemanmodellerna egentligen. Köpte den och chansade på att den skulle passa min MilSpec vilket den inte gjorde.Fanns det två halvlänkar som inte finns på bilden?
Lite det jag ändå diggar. Kul att den är så annorlunda. Skönt stekig och lite dra åt helvete feeling över denTycker att bathyskaphes tavla, eller snarare index, är oproportionerligt små för en diver.
Nope, den där länken är till Lemanmodellerna egentligen. Köpte den och chansade på att den skulle passa min MilSpec vilket den inte gjorde.
Går att köpa separat. Bör inte vara så dyrt. Köpte halvlänk till min Concept 2000 för 700kr i Genève. Det var iof gummi/komposit material.Min kom också utan halvlänkar men de kunniga säger att det ska finnas två, en på varje sidan låset. Undrar om vissa klockor kom utan.
Letar efter en halvlänk då det kommer vara tajt på sommaren. En hel länkbit till ger en bilhandlarhäng som inte passar mitt yrke.
riktigt bra mil-spec, förbannat fin!
Bra på länk också
Told you soHa en grym fredag och helg alla BP-stekare
Jag rockar mil-spec fjärde dagen i rad idag vilket inte hänt med en klocka på hemmaplan sedan 2013....
Fan va grym den är...!
Älskar det faktum att INGEN jag frågat av vänner, familj och kollegor har en blekaste aning om vad Blancpain är för märke
BP verkar vara inkonsekventa på en hel del saker. Lås, länkbitar mm.Min kom också utan halvlänkar men de kunniga säger att det ska finnas två, en på varje sidan låset. Undrar om vissa klockor kom utan.
Letar efter en halvlänk då det kommer vara tajt på sommaren. En hel länkbit till ger en bilhandlarhäng som inte passar mitt yrke.
Underbart vacker klocka som jag inte skulle säga nej till. Synd att dom är aningen dyra.Ha en grym fredag och helg alla BP-stekare
Jag rockar mil-spec fjärde dagen i rad idag vilket inte hänt med en klocka på hemmaplan sedan 2013....
Fan va grym den är...!
Älskar det faktum att INGEN jag frågat av vänner, familj och kollegor har en blekaste aning om vad Blancpain är för märke
Jag tycker den är rätt prisvärd med tanke på finishen, vilket märke och historia som ligger bakom samt det faktum att det högst finns 499 st andra playboys worldwide som har denUnderbart vacker klocka som jag inte skulle säga nej till. Synd att dom är aningen dyra.
Tycker iallafall jag.
Är det nån som har eller har haft en aqualung som vill berätta lite? Den modellen jag tänker på är den som Putin har med panorama datum klockan 6.
Bara spännet på det där djuphavsmonstret är värd en egen tråd.Watch Out-snask..
Alltså den mekaniska "dykardatorn".. Vilken pjäs!
Chronon var oerhört fin; limiterad till 500 ex..
Vet du ref på 40mm?Nice, helt klart.
Tror military dial-versionen hade varit klockren för mig. 40mm, 100m er, 100 hrs pwr. Prefekt komplement till en FF.
2850 är 40mm med big date. Finns inte med military-tavlan vad jag vet. De med datum kl 3 är den mindre boetten på 38mm.Vet du ref på 40mm?
Intressant, det är typ enda gången jag inte kan tänka mig att bära minMin bp får dåligt med armtid om dagen. Men åker alltid på vid träning.
Fattar inte hur jag kunnat missa denna... Grattis!!!Utökade BP-samlingen med denna idag.
Är fan helt såld på Lémanserien, närmast jag har kommit ”den perfekta klockan” (som ni alla vet inte existerar)
Tack! Grym klocka! Quick set på alla delar av kalendern är verkligen smidigt som du påpekade förr, om man nu lyckas lägga den ifrån sig så länge att den öht stannar vill säga.Fattar inte hur jag kunnat missa denna... Grattis!!!
Snyggt!Mine 40mm BP
En monokrom Barakuda var ju inte helt fel.
Piece unique för någon välgörenhet.
Å fan, då var det någon som budade över mig alltså
Gick för en slant!
Alltid surt att sluta tvåa..Å fan, då var det någon som budade över mig alltså