Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det borde vara en svart ”portfölj” i plast - vet inte hur jag ska beskriva den
Japp tänkte det, typ pelicase deluxeDet borde vara en svart ”portfölj” i plast - vet inte hur jag ska beskriva den
Är den begagnad kanske? Den har ”svepande” sekundvisare iaf
Japp tänkte det, typ pelicase deluxe
Det är ett riktigt Pelicase för fan. Vet du inte vad Pelicase är? Googla så skall en hel värld öppna sig för dig. Bra skit!Det borde vara en svart ”portfölj” i plast - vet inte hur jag ska beskriva den
Jag mailade och frågade. Har de inte bild på boxen visar de bara nån random låda. Helt idiotiskt.
va fan! Jag har en sån till en kamera! Visste inte att de hade ett namnDet är ett riktigt Pelicase för fan. Vet du inte vad Pelicase är? Googla så skall en hel värld öppna sig för dig. Bra skit!
Håller absolut med. Du borde även klicka fram månfasen några stegBorde använda denna oftare....
Förbluffande fin pjäs det där!Borde använda denna oftare....
Grymt trevligt svar från BP!Extremt trevlig och snabb support hos BP!
frågade om bilderna på deras hemsida var korrekta gällande caliber 1315. De Återkopplade snabbt om att de ville ha mer info om referens så fick jag tillbaka detta utförliga svar:
Har sett samma låda förut.
b = Deployment Clasp så det är korrekt. Ingen annan skillnad. Referenserna anges i tre delar: Modell-Boettmaterial-Armband.Är det någon som vet om det är några skillnader på 5015-1130-52a /5015-1130-52b? Vad jag förstår så är enda skillnaden att A kommer med vanligt törnlås och B kommer med deployment clasp. Kan någon bekräfta eller dementera detta?
Tack!b = Deployment Clasp så det är korrekt. Ingen annan skillnad. Referenserna anges i tre delar: Modell-Boettmaterial-Armband.
Köp på gång? trevlig modell faktiskt
Jag har varit sugen länge. Måste dock göra mig av med något annat först.Köp på gång? trevlig modell faktiskt
Ok. Jag har provat den ett par gånger men insett att den är för stor på min handled. 40mm versionerna passar mig bättre.Jag har varit sugen länge. Måste dock göra mig av med något annat först.
Den här är också fin. Lite ovanligare än en dussinsub kan man kanske sägaÅkte på en ordentlig rygg kollaps i somras.
Äntligen igång med träningen igen. Med både gym och skidsäsongen i antågande blir det mycket armtid på milspec fram över. Varit dåligt med det i det sista
Kör mest 47mm Panerai i dagsläget så det blir nog inga problem. Har testat den ett antal gånger och den är ju sjukt läcker. Provade den med matt tavla och en 7a på under Watchout men den är lite för dyr.Ok. Jag har provat den ett par gånger men insett att den är för stor på min handled. 40mm versionerna passar mig bättre.
Då lär det inte vara några problem alls med 45. Den har korta luggar också.Kör mest 47mm Panerai i dagsläget så det blir nog inga problem. Har testat den ett antal gånger och den är ju sjukt läcker. Provade den med matt tavla och en 7a på under Watchout men den är lite för dyr.
Det verkar inte riktigt vara samma fart i den här tråden som i Paneraitråden.Då lär det inte vara några problem alls med 45. Den har korta luggar också.
Nä det är väl typ 5 personer på hela forumet som äger BlancpainDet verkar inte riktigt vara samma fart i den här tråden som i Paneraitråden.
Det var synd. Och det som har synts till har varit tribute to mil-spec. Vilket iofs är en trevlig klocka kan jag tänka mig. Ja ske jämförbar med en sub?Nä det är väl typ 5 personer på hela forumet som äger Blancpain