Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Antagligen, ja. Det är väl som att byta på vilken kvartsare som helst, fast det måste vara ett uppladdningsbart batteriHar en Casio wave ceptor jag köpte för många årsedan...
Den laddar dåligt går det byta batteriet?
Misstänkte det,kan va värt o få igång den gamle harven.Antagligen, ja. Det är väl som att byta på vilken kvartsare som helst, fast det måste vara ett uppladdningsbart batteri
Min hälsarSnyggare med silverlänken men tycker inte länken är skön. Tog bandet från F91-W som jag måste klippa upp om jag ska byta igen.
Posta gärna i G-shock tråden ocksåHämtade ut denna idag, KS gruppköpet
Min första G-shock
Mycket nöjd än så länge
Lägg den på ett ljummet element under några dygn, det borde hjälpa.Jag har ett problem...
Efter trogen tjänst i åtta år så kom det in fukt vid gårdagens vattenfys-pass.
Finns det något att göra?
Eventuellt är jag därför på jakt efter en ny klocka för varierad tjänst i skärgårdsmiljö.
Funktionerna som behövs utöver tid och datum är belysning och tidtagarur. En tydlig display är bra och om den är tunn fastnar den inte i allt. Resten är lika mycket bonus som jobbigt.
De gshock jag har sett tycker jag är mycket klocka för liten display.
Är tveksam på om suunto-klockor är värt sitt pris.
Vad säger ni?
Har ägt en av varianterna men visste inte att det fanns såpass med länk alternativNågra sköna casio.
Tror det finns i vart fall ytterligare en modell på länken till de små rackarna. Sedan finns det guldfärgadeHar ägt en av varianterna men visste inte att det fanns såpass med länk alternativ
Misstänker att det är olika nyanser på färgen på displayerna.Undrar om någon kan hjälpa mig. Det är egentligen en riktig snålfråga men jag blev lite nyfiken. Vad är skillnaden mellan W-800H-1AVES och W-800H-1AVDF?
W-800H-1AVDF:
W-800H-1AVES
Tack på förhand
Skön bild nere i LumaKlockan får njuta i solvärmen.
Casio Oceanus OCW-S100-1AJF
Skön klocka, bra väder och fint område. Vad mer önskas liksom?Skön bild nere i Luma
DW-5600BB Riktigt bra g-shock!
Hittade den rätt snabbt haha. Men du var snabb på att svara Jag gillar hur den ser ut, kanske blir min första g-shock (de flesta g-shock är inte min smak tyvärr)DW-5600BB Riktigt bra g-shock!
Dessa dw56XX är fantastiska. Finns några olika utseende. Helt klart värt att prova. Kostar ca 500-1000 kr för de normala sedan finns det lite speciella som är lite dyrare.Hittade den rätt snabbt haha. Men du var snabb på att svara Jag gillar hur den ser ut, kanske blir min första g-shock (de flesta g-shock är inte min smak tyvärr)