• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Casiotråden

embassyone

Omega
2-Faktor
En del Ana-Digi Casios har dubbla batterier för den analoga resp. digitala delen. Vet inte om denna modell också har det så.
Hade själv en Casio med dubbla batterier, men dessvärre slutade den analoga delen fungera och det skulle krävas ett byte av hela urverket vilket det inte var värt.
Just den här har bara ett batteri. Skall lämna in den i helgen och se vad dom säger. Om det blir en stor kostnad blir det nog till att införskaffa en begagnad med likadan modul och flytta över. :)
 

Orrna

Cartier
Klart grabben också ska ha en klocka. Fick välja den själv. Bra val måste jag säga

0B59F10F-AD43-4925-A041-D64E8C815874.jpeg
 
Tjena! Någon i tråden som har en Casio F91W i rolig färg de vill sälja? Traditionell svart kan jag också tänka mig men helst något i stil med vit, blå, rosa, gul etc. Bara att skicka meddelande om ni vill sälja! :)
 

Danne.l

Rolex
2-Faktor
Här är något för alla er som vågar! Det är (nog) inte orginalbandet som sitter på men det är just det som gör hela grejen ✌️👌👍

 
Topp