GossipGirl
Basic
Vad tror ni man kan få får rabatt hos AD på gamla smpc när den nya trillar in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen!Vad tror ni man kan få får rabatt hos AD på gamla smpc när den nya trillar in?
Var köpte du gummibandet?Måste säga att SMPn är en utmärkt allround klocka.
![]()
![]()
Borde kunna få över 25% med tanke på att det var kampanj på 25% ibland innan nya kom ut nu. Hmm
Folk kanske gillar den äldre bättreBorde kunna få över 25% med tanke på att det var kampanj på 25% ibland innan nya kom ut nu. Hmm
Jag förstod det, därför jag skrev igen så någon annan ser det och kan ge ett vettigt svarFolk kanske gillar den äldre bättremitt förra inlägg var inte helt seriöst menat men samtidigt, vem vet!
![]()
Kolla pm..Sjukt nöjd med gummit från JayLar, dock har jag fel size på viklås sedan innan! Någon som är sugen ?![]()
16k typGod afton!
Jag har fått möjligheten att köpa en Omega Seamaster Professional 300m 2531.80 av en bekant, klockan införskaffades 1997, Klockan servades och trycktestades 2016, och är i allmänt gott skick. Vad är ett rimligt pris att ge?!![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt ball klocka, nån som vet vad den kommer kosta?![]()
Denna är ju halvt radom dock. Tantal = ürballt
120 tkrRiktigt ball klocka, nån som vet vad den kommer kosta?
Räkna ca 16-18k..God afton!
Jag har fått möjligheten att köpa en Omega Seamaster Professional 300m 2531.80 av en bekant, klockan införskaffades 1997, Klockan servades och trycktestades 2016, och är i allmänt gott skick. Vad är ett rimligt pris att ge?!![]()
![]()
![]()
![]()
115 900kr stod det på omegas hemsida innan dom tog bort priserna.Riktigt ball klocka, nån som vet vad den kommer kosta?
De va en del, bezeln är dock riktigt fin tycker ja!115 900kr stod det på omegas hemsida innan dom tog bort priserna.
Riktigt ball klocka, nån som vet vad den kommer kosta?
Ja, bra iaktaget. Missat detta.Är det bara jag som lägger märke till att den är datumlös?
Yeees. Testade 45 mm varianten tyckte att den satt bra men var lite för tjock. Denna kan bli riktigt bra.Eller denna? Tycker Omega är kassa på att visa alla nyheter.
![]()
Blåa samt svarta gillar jag. Lyckad uppdatering enligt mig. Klockan i helhet känns fräschare. Har inte bestämt om jag gillar muffin (HE ventilen) bara.Vad tycker ni om de presenterade modellerna av SMP-C på Basel 2018?
Blåa samt svarta gillar jag. Lyckad uppdatering enligt mig. Klockan i helhet känns fräschare. Har inte bestämt om jag gillar muffin (HE ventilen) bara.
Jag tycker de är skitsnygga, speciellt blå i 2 tone....Genomgående artikel av nya SMP samt lite bra bilder. Man vänjer sig vid HE ventilen @Nicke L o på nåtvis ser det mer arbetat ut.
https://www.ablogtowatch.com/omega-seamaster-diver-300m-steel-watches-2018/