PCB
Guld
Nej ingen kopia. Men gillar tvåkronans unika utseende mer, tycker det e en liten kul egenhetDen spelar på samma planhalva men är långt ifrån en kopia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej ingen kopia. Men gillar tvåkronans unika utseende mer, tycker det e en liten kul egenhetDen spelar på samma planhalva men är långt ifrån en kopia.
?Hur märker man skillnaderna?
Hade faktiskt gärna sett en tvåkronad version med hack. Stort fan av två kronor.Nej ingen kopia. Men gillar tvåkronans unika utseende mer, tycker det e en liten kul egenhet
På den nya och gamla?Hur märker man skillnaderna?
Har aldrig sett en kopia på en Orient.På äkta och kopia?
Gillar dubbla kronor utseendemässigt men nya verket är en jätteuppgradering.Tack! Vilken föredrar du?
Lite blått i den med så hade jag köpt en Orient till! Fräscht!finns i vitt med(FEV0V004s)
![]()
Sluta nu,försöker spara till annat... Denna var väldigt vacker Mforce!Fin. Gillar blå visare mot vit tavla.
Finns däremot bara en dressig variant i det ordinarie sortimentet som väcker ett ordentligt habegär (och jag är medveten om att jag stretchar ordet dressig).
![]()
FDJ05003W0
Orient Star JDM är snyggare men den här är inte långt efter - alls.
In-house hackande gmt med safirglas för under 4000 spänn.
Kan vara den prisvärdaste klockan på planeten.
tror visarna är blåa,,Lite blått i den med så hade jag köpt en Orient till! Fräscht!
Lite blått i den med så hade jag köpt en Orient till! Fräscht!
Visarna är blå.tror visarna är blåa,,
Finns domade safir på bukten för 300spänn så €120 känns rätt dyrt om man inte bryr sig om lume-modden som ju också ändrar utseendet rätt radikalt.Nägon som har/ haft någon moddad Ray, från
Orientuhren?
Lumen kanske kan kvitta IMO,
Men AR safir är ju![]()
Den är supersnygg! Var ju på väg att beställa hem den från seriouswatches när du tipsade om att denna fanns till salu:Fin. Gillar blå visare mot vit tavla.
Finns däremot bara en dressig variant i det ordinarie sortimentet som väcker ett ordentligt habegär (och jag är medveten om att jag stretchar ordet dressig).
![]()
FDJ05003W0
Orient Star JDM är snyggare men den här är inte långt efter - alls.
In-house hackande gmt med safirglas för under 4000 spänn.
Kan vara den prisvärdaste klockan på planeten.
Finns både med och utan.Låter intressant , är dom på bayen AR coatade med?
Är mest det jag är ute efter om sanningen ska fram.
riktig snygghittade denna snygga dressaren när jag kollade runt lite(FEV0V003D)
![]()
någon som har/sett den irl?