• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Orienttråden

Jag hatar Archie.
Inte för att han dissar Orient,,
Bara rent allmänt:cool:
Han är vidrig.
Grejen med det här klippet är att jag gillar att han dissar Orient.
Jag älskar det faktum att det enda som gör det är att han tycker riktiga klockor ska kosta minst AUD5000.
Har inte ett skit med klockan att göra bara märket.
Killens självförtroende måste verkligen vara på botten om han behöver en en välkänt dyr klocka för att tro han får respekt. :D
 
Han är vidrig.
Grejen med det här klippet är att jag gillar att han dissar Orient.
Jag älskar det faktum att det enda som gör det är att han tycker riktiga klockor ska kosta minst AUD5000.
Har inte ett skit med klockan att göra bara märket.
Killens självförtroende måste verkligen vara på botten om han behöver en en välkänt dyr klocka för att tro han får respekt. :D
Är inte den inställningen ganska vanlig på detta forum?

Det är inte ens en utmaning numera att trolla andra forummedlemmar vissa blir ju till och med provocerade av icke trollinlägg.
 
Är inte den inställningen ganska vanlig på detta forum?
Jupp. Väldigt mycket poerande.
Väldigt mycket Rolex-dunka-rygg på ett inte speciellt sunt sätt.
Folk som pissar ner sig av lycka för att det har kommit en halv nyans skillnad på en tavelkulör så länge det står Rolex på den tavlan.

Fast jag poserar iofs också - på en annan nivå.
Lite besserwisser mot folk som inte vet vad vad japanerna kan.
 
image.jpeg
Måste ändå ge det till Archie.
Han greppar exakt anledningen till att jag gillar Orient.

Åsikter är som rövhål.

Vad trist det är med människor som måste racka ned på andra, för att bekräfta sig själva.





Jim
 
Senast ändrad:
Du är fortfarande inte intresserad av att sälja den där? Fick just ett osunt habegär.

Tyvärr inte. Det här är en keeper har jag bestämt mig för.

Varje gång jag kikar på den blir jag glad och inser att det är en otroligt snygg klocka som dessutom håller tiden riktigt bra. Faktum är att det inte finns många andra nyare klockor för under 10k som jag hellre skulle vilja ha.

Jim
 
Ska väl tillägga att jag såg ut som ett fån när jag spelade både lufttrummor och luftgitarr till BM på högsta volym :p
Iofs inget jättefan av genren, enda metallen jag har en tendens att alltid återkomma till är Slayer.
Men... jag hade gett bra mycket för att ha sett Dimmu Borgir på Debaser.
Corpse paint, ondska och klockren norska. Funkar liksom inte med ondska på Norska.
"Neste sang vi skall spille heter" - Legendariskt.
 
Iofs inget jättefan av genren, enda metallen jag har en tendens att alltid återkomma till är Slayer.
Men... jag hade gett bra mycket för att ha sett Dimmu Borgir på Debaser.
Corpse paint, ondska och klockren norska. Funkar liksom inte med ondska på Norska.
"Neste sang vi skall spille heter" - Legendariskt.
Dummy Borgir är BM light :p
 
Det känns som om jag har kommit till vägs ände med Orient. Jag har en dykare SEL02002B0, en dressare FET0P001W och en udda fågel, WZ0201DA. Är det ngt som fattas? :cigar:
 
Det känns som om jag har kommit till vägs ände med Orient. Jag har en dykare SEL02002B0, en dressare FET0P001W och en udda fågel, WZ0201DA. Är det ngt som fattas? :cigar:
Kanske ännu en dykare? Mako eller Ray. Ligger ju uppe en fin Ray på köp/sälj... ;)

Edit: Den på köp/sälj är redan borta... :eek:
 
Tillbaka
Topp