Det brukar de inte. Typo kanske?Nej den ser ju inte så stor ut?
Brukar orient ange mått med kronan kanske?
Den är grymt snygg hur som helst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det brukar de inte. Typo kanske?Nej den ser ju inte så stor ut?
Nu blev jag sugen också.Nej den ser ju inte så stor ut?
Inte vad jag vet, men skall du hitta ett är det nog sidor som säljer inlägg för moddar. Hur utbudet ser ut för moddningar på Orient har jag ingen aning om.Någon som har koll på om det går att få tag på pepsi-bezel till Orient Ray som inte är i Mako utförande?
Kolla med yobokies. Vet att han har en del moddar.Någon som har koll på om det går att få tag på pepsi-bezel till Orient Ray som inte är i Mako utförande?
Slog du till?Nu blev jag sugen också.
1100 spänn är taget för en snygg kvartskronograf.
http://www.dutyfreeislandshop.com/o...rty-quartz-chronograph-blue-gents-japan-watch
edit// Verkar vara 45 men den känns mindre.
Ser ju jävligt läcker ut! Kostar ju knappt något heller! Behöver en dressare, en sånhär eller en bambino tro? Hur känns kvaliten annars på denna?lite closeups...
![]()
![]()
Ser ju jävligt läcker ut! Kostar ju knappt något heller! Behöver en dressare, en sånhär eller en bambino tro? Hur känns kvaliten annars på denna?
Ja det kan jag tänka mig, blev riktigt snyggt med lädret du satte på!själva uret är riktigt bra ,men länken väl rasslig för min smak..
jepp ,hirsch liberty gold brown ,mitt favvoläderJa det kan jag tänka mig, blev riktigt snyggt med lädret du satte på!
Behöver en dressare, en sånhär eller en bambino tro?
Nä. Icke planerade klockköp brukar bli på jobbet när jag har tråkigt. Så inte omöjligt alls med andra ord att nåt dyker upp. Vad det blir brukar man aldrig riktigt veta däremot.Slog du till?
Bandet är knappt bärbart det heller. Nån jäkla stans måste de ju spara.kan tipsa om :
FEV0V004S
också ,snyggare tavla men ingen länk,,men med facit i hand skulle man nog gått på den istället då länken inte är bärbar i mina ögon
haha ja de e sant ,nae bandet ser rätt fattigt ut på bilderna,länken såg dock ok ut,men jisses,,,jag har fylleköpt noname länkar för runt 15spänn på bayen som visat sej bättreBandet är knappt bärbart det heller. Nån jäkla stans måste de ju spara.![]()
Liknar inte den ngn patekmodell?någon som äger denna
ORIENT FTV02003D?
![]()
massivt stor på 45mm ,men helt underbar, ingen som har ett wristshot att bjuda på? ,så man får en ide hur den bärs
jo liteLiknar inte den ngn patekmodell?
Uppenbart!Vad säger ni? Har Patek gjort en kopia!? *Rasar*![]()
Vi borde ta den här diskussionen i en annan tråd.Uppenbart!
Jag menar tom tudor kopierade sifferindex från delfinen på den nya bronsklockan!
*tänder facklan och slipar högaffeln*
Tycker det är fruktansvärt synd att dom inte fimpat 11,12 och 1 indexen som på certina ds day date. Annars skulle den eller t.ex FEV0S005W vara jävligt schyssta klockor.Sitter och klurar på om den vita eller blå day-daten är mest intressant. Båda verkar fina i youtubevideon och @Peter cerwin DD ovan verkar ha en fin tavla..
http://www.seriouswatches.com/orient/automaat/orient-fev0v004s.html
http://www.seriouswatches.com/orient/automaat/orient-fev0v003d.html
Blir det köp?Wow!
Tack!
Det blir definitvit bud iaf.Blir det köp?