Subby
Silver
Då ska den inte vara så stor för mig, min tissot har 50,xx mm lug to lug.Hittade följande på ett annat forum.
Orient MAKO XL
Width excl. crown 44.5mm
Width incl. crown 48.1mm
Lug-to-Lug 51.6mm
Thickness 13.5mm
Weight 175 gr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då ska den inte vara så stor för mig, min tissot har 50,xx mm lug to lug.Hittade följande på ett annat forum.
Orient MAKO XL
Width excl. crown 44.5mm
Width incl. crown 48.1mm
Lug-to-Lug 51.6mm
Thickness 13.5mm
Weight 175 gr.
Tack, valde mellan denna och den gröna med vit tavla som jag också gillar.Som jag trodde då. Bra hanterat av Seriouswatches.
Grattis till snyggaste sommarmakon också.
Äh fan, har också lagt beställning. Kommer inom 2-4 dagarUppdatering på Makon, fick väldigt snabbt svar på mitt mail från seriouswatches (>10 minuter!) inga konstigheter de vill att jag ska skicka in klockan till dem så skulle de fixa den på garantin.
Under tiden har jag beställt en Mako XL! Såg en bild på den på gummi, tyckte den var grymmt läcker och kunde inte hålla mig.
![]()
Var det inte du som var student?Äh fan, har också lagt beställning. Kommer inom 2-4 dagar
Edit: Hoppas den passar mina små handleder![]()
Var det inte du som var student?
Blir det snylta på käk hos polarna och skita i kurslitteraturen nu?![]()
Du kommer sluta som en annan med 10 plus riktiga klockor och inga dyra (relativt sett).Hahaha typ så, men jag hade ett sparande för en dyrare klocka och tänkte att jag kan skjuta upp det lite till![]()
Du kommer sluta som en annan med 10 plus riktiga klockor och inga dyra (relativt sett).
Kurslitteratur är dessutom för dumskallar.![]()
Kalla det patina och sälja jävligt dyrt?Ibland blir jag lite irriterad på Orient, de har exakt två modeller med boett i ädelmetall och då väljer de djävla stirlingsilver
Hur fan ska man göra med en klocka när den börjar oxidera? Inte direkt att man lägger den i elektrolytbad (även om det var en dykarklocka hade jag inte lagt den i elektrolytbad). Ska man gå på med Häxa som innehåller slipmedel eller?
Den var faktiskt snyggare
Gmt för tusan!Nu tycker du ju fel precis som @Mforce.
Den ser ju ut som vilken klocka som helst, kapittelringen går inte att rotera så du tappar en tidszon vilket öven innebär en tappad funktion etc etc
Kontentan är iaf att ni har fel![]()
Nu blev jag jävligt sugen på en snus.Och den snygga GMTn ser ut så här
![]()
Fan, ostbågar alltså... Kortet är från förra sommaren och jag tror knappt jag ätit doodles sen dess. Den polska korven var inte dum den heller. Kielbasa nånting...Eller så här... En GMT måste man helt enkelt bara ha...![]()
DEn där ölen är det inte heller några större fel påFan, ostbågar alltså... Kortet är från förra sommaren och jag tror knappt jag ätit doodles sen dess. Den polska korven var inte dum den heller. Kielbasa nånting...
Var hittar man den där nya gmt. Sjukt snygg. Gillar även skarpt de två nya orient star classic från japan. Tror ni serious watches kommer få in dem?
GMTn köper du via eBay, Rakuten, Seiya eller Higuchi eller så åker du på semester till Japan och köper den på plats. Är JDM (än så länge).Var hittar man den där nya gmt. Sjukt snygg. Gillar även skarpt de två nya orient star classic från japan. Tror ni serious watches kommer få in dem?
Jag tror inte de har serviceställen (kan ha fel på den punkten), man får åka till närmaste centrallager.Vet ni om fedex gör endast hemleverans eller kan man begära att hämta upp det på deras service ställe?
Kollade upp det, deras enda pickup point är i Arlanda. Portdörren brukar strula här, det är ingen kod, och jag läste någonstans att de kan lämna paketet utanför om ingen öppnar dörren.Jag tror inte de har serviceställen (kan ha fel på den punkten), man får åka till närmaste centrallager.
Du borde kunna ordna leverans till jobbet. Dom två gånger jag beställt grejer med leverans av FedEx så har vi ordnat upp med leverans till mitt jobb.Kollade upp det, deras enda pickup point är i Arlanda. Portdörren brukar strula här, det är ingen kod, och jag läste någonstans att de kan lämna paketet utanför om ingen öppnar dörren.
Jag skulle ha valt vanlig airmail även om det tar lite längre tid.
Jag går fortfarande i skolan, tror inte jag kan ordna upp leverans dit. 2500 elever är lite för mycket. Men det kanske går om de ringer mig i förväg och frågar om jag kan komma ut.Du borde kunna ordna leverans till jobbet. Dom två gånger jag beställt grejer med leverans av FedEx så har vi ordnat upp med leverans till mitt jobb.
Det kan säkert funka!Jag går fortfarande i skolan, tror inte jag kan ordna upp leverans dit. 2500 elever är lite för mycket. Men det kanske går om de ringer mig i förväg och frågar om jag kan komma ut.
Det kan säkert funka!