Ebay är enklast. Prisskillnaden mot de andra kanalerna är försumbar numer.Var hittar man den där nya gmt. Sjukt snygg. Gillar även skarpt de två nya orient star classic från japan. Tror ni serious watches kommer få in dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ebay är enklast. Prisskillnaden mot de andra kanalerna är försumbar numer.Var hittar man den där nya gmt. Sjukt snygg. Gillar även skarpt de två nya orient star classic från japan. Tror ni serious watches kommer få in dem?
https://www.ebay.com/ulk/itm/191849759409Äntligen nån som var intresserad. Tack!
King Master World Time WGZ041FB
Rätt tuff framifrån också.
Jupp.
Exakt samma klocka. Kolla fotona, speciellt på baksidan. Notera den lilla etiketten.Jupp.
Eller
http://www.ebay.com/itm/Authentic-O...082302?hash=item2815d6acbe:g:n1EAAOSwJQdXDI1J om man vill spara en slant.
Udda med två i samma skick för så stor skillnad i pris.
Inte speciellt intresserad själv. Tyckte mest baksidan och länken var grymma och en kul modell.
Köper hellre en ny vit OS World time för de pengarna om jag ska ha världstid.
Tack ändå.
Då är ju bara frågan vilken man ska plocka för att verkligen få en klocka.Exakt samma klocka. Kolla fotona, speciellt på baksidan. Notera den lilla etiketten.
Plot twist: båda är fake!Då är ju bara frågan vilken man ska plocka för att verkligen få en klocka.
Jag tror det är så att det är säljare som spanar fysiska butiker och lägger upp det de hittar. Får de napp går de och köpet objektet och säljer vidare (i detta fall kan den billigare mycket väl vara den som faktiskt har klockan). Inte ovanligt fenomen med JDM därför jag misslyckats 2 gånger med ett visst köp. De har helt enkelt inte koll alla gånger och listar saker som nytt men som är begagnat eller helt enkelt att saken sålts men ebayannonsen ligger kvar.Då är ju bara frågan vilken man ska plocka för att verkligen få en klocka.
Aldrig sett en fake orient. Kan helt klart vara en cool grej att ha.Plot twist: båda är fake!
Åh fan. Hatar spekulation.Jag tror det är så att det är säljare som spanar fysiska butiker och lägger upp det de hittar. Får de napp går de och köpet objektet och säljer vidare (i detta fall kan den billigare mycket väl vara den som faktiskt har klockan). Inte ovanligt fenomen med JDM därför jag misslyckats 2 gånger med ett visst köp. De har helt enkelt inte koll alla gånger och listar saker som nytt men som är begagnat eller helt enkelt att saken sålts men ebayannonsen ligger kvar.
Fakeannonser menade jag då.Aldrig sett en fake orient. Kan helt klart vara en cool grej att ha.
Aldrig sett en fake orient. Kan helt klart vara en cool grej att ha.
Äh. Det var ju bara Orients superlyxlinje.Det har jag, märkt med "swiss made" både på tavlan och på urverket.
Tog mig en stund att hitta inlägget, tyvärr hittar jag inte annonsen igen så jag har inga bra bilder men för ett skratt kolla här: https://klocksnack.se/threads/blocket-och-andra-tokiga-annonser.1680/page-33#post-315569Äh. Det var ju bara Orients superlyxlinje.
Alla vet att Schweizarna är mycket bättre på klockor än japanerna.
Tillsnyggad Rolex?Tog mig en stund att hitta inlägget, tyvärr hittar jag inte annonsen igen så jag har inga bra bilder men för ett skratt kolla här: https://klocksnack.se/threads/blocket-och-andra-tokiga-annonser.1680/page-33#post-315569
Skicka den till SW ändå, det är ju nåt knas med den.It's alive!
Efter att ha legat i väskan sen förra veckan så har den vaknat till liv igen....
Yes det ska jag absolut göra, skulle ha gjort det redan förra veckan men det har varit mycket att göra och har inte kommit mig för än.Skicka den till SW ändå, det är ju nåt knas med den.
Fan, nu vill jag oxå ha en sån där fet sat diver... Har iofs vetat att jag vill det länge.
Såg det med... The power of klocksnack...Va fan har alla beställt en sommarklocka mako xl vit med orange bezel från Skywatches? Låg i sängen igår kväll å tänkte ä va fan jag beställer en nu, har ju änna varit nära att trycka på köp knappen nu i en vecka... Out of stock helt plötsligt! Du skojar med mig!? Suck
Haha ja det måste vara nått sånt! Bra pris där samt att man brukar slippa tull och moms därifrån.Såg
Såg det med... The power of klocksnack...
Köpte smidigt en gshock därifrån utan problem i början av året.Haha ja det måste vara nått sånt! Bra pris där samt att man brukar slippa tull och moms därifrån.
GMTn köper du via eBay, Rakuten, Seiya eller Higuchi eller så åker du på semester till Japan och köper den på plats. Är JDM (än så länge).
Vilken OS Classic syftar du på?
Brukar gå bra men köpte en Seiko därifrån för ett tag sedan, gick snabbt som sjutton med Fedex men sen tillkom det både moms och tull..Haha ja det måste vara nått sånt! Bra pris där samt att man brukar slippa tull och moms därifrån.