Subby
Silver
@Stefanweeisynd. bara sun and moon då alltså.
någon som provat den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Stefanweeisynd. bara sun and moon då alltså.
någon som provat den?
Sun and moon är ingen månfas. Visar bara dag/kväll.synd. bara sun and moon då alltså.
någon som provat den?
Jag har en oanvänd liggandes hemma i sin låda.Några roliga dykurs nyheter ifrån orient på sistonde eller kommande?
Tror du citerade fel nuJag har en oanvänd liggandes hemma i sin låda.
Gamla modellen. Riktigt jävla snygg klocka.
Varför den inte är använd är en lång historia.
Jag har en oanvänd liggandes hemma i sin låda.
Gamla modellen. Riktigt jävla snygg klocka.
Varför den inte är använd är en lång historia.
Nä. Tror du!?Tror du citerade fel nu
Äh. Bara hoppa i. Who dares wins.Blir jobbigt att bada med den
Grym! GrattisDå har man köpt sig en ny orient då. Fantastisk klocka.
Tack. Har några fina inlägg med bilder att bjuda på inom en snar framtid.Grym! Grattis
Har velat ha den här klockan än längre tid. Nu tyckte jag det var dags. Den känns helt fantastisk så här efter några timmar. Allt jag saknade på min FFD0F001W finns på denna. Finnishen är helt sjukt bra för vad man betalar.Härligt! Skulle just fråga om inte nån här har skaffat den eller den svarta! Grattis! Och återkom gärna med recensioner och bildporr!
Har velat ha den här klockan än längre tid. Nu tyckte jag det var dags. Den känns helt fantastisk så här efter några timmar. Allt jag saknade på min FFD0F001W finns på denna. Finnishen är helt sjukt bra för vad man betalar.
Jag köpte min för ungefär 5k med moms och tull inräknat. Dock steg den i pris dagen efter mitt köp. Så nu får man ge kring 6k totalt.Fantastiskt fin! Men vad betalar man då??
Hoppsan blev en konstig dubbelpost där.. :/
Solcellsdrivna har de haft ett tag. Har själv en som inhandlades på Borneo 2010Lite nytt ögongodis jag hittade i katalogen de skickade med.
Ser ut som om solar har blivit orients nya grej.
Jo det vet jag. Men var i pricip bara solar modeller i höst och vinter kollektionen. Var några till modeller som jag inte lagt upp bilder på.Solcellsdrivna har de haft ett tag. Har själv en som inhandlades på Borneo 2010
Åhhhh... Radioquartz. Grymt (om det finns sändare i europa).Lite nytt ögongodis jag hittade i katalogen de skickade med.
Ser ut som om solar har blivit orients nya grej.
Jag köpte min för ungefär 5k med moms och tull inräknat. Dock steg den i pris dagen efter mitt köp. Så nu får man ge kring 6k totalt.
Har inte vart hos käftis på flera år. Tur det kanske.6k är ungefär vad jag betalade käftis idag. Där ser man vad man skulle kunna köpa om man inte gick och bet sönder tänder i tid och otid...
Varför gör de så? Ökar priset när det knappt finns några kvar? Är det så många som köper dem då. Känns märkligt i detta fallet när mako 2 finns.Hyfsad prisökning på gamla blå Mako!
Kan inte finnas många kvar nu.
Förmodligen för att det finns en marknad för den med två kronor och att blå är mest populär.Varför gör de så? Ökar priset när det knappt finns några kvar? Är det så många som köper dem då. Känns märkligt i detta fallet när mako 2 finns.
Varför gör de så? Ökar priset när det knappt finns några kvar? Är det så många som köper dem då. Känns märkligt i detta fallet när mako 2 finns.
Förmodligen för att det finns en marknad för den med två kronor och att blå är mest populär.
Tror däremot inte de blir sålda till det priset snarast.
Samma med cal.469 40th anniversary som de säljer ca 100 Euro dyrare än när det begav sig och haft i lager skitlänge.
De kan helt enkelt vänta ut 'rätt' kund då de ändå lever på volym och dessa modeller påverkar inte den.
50% bättre?+ att två kronor är bättre än en
100% bättre!50% bättre?
Vet inte riktigt det ja. Gillar ju den nya.
Det där är som OSD vs OSSD. OSSD klart sämre men jag vill fan ha en ändå pga tavlan.