• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Orienttråden

Och du...
9048f5c67c2bb5e6490377a9c1798827.jpg

http://www.candrj.com/ebay2/OrientStar-51b.jpg

Fattig som en kyrkråtta för tillfället.
MEN... faktiskt första gången jag funderat på att nalla lite av det sparkapital jag absolut inte skulle nalla av för att köpa en klocka. Shit! [emoji41]

Ebay verkar för övrigt fått frispel.

Du kommer vara häftigast av alla KS Orientnördar på stranden med den så kör på ;)

Du kommer vara häftigast av alla KS Orientnördar på stranden med den så kör på ;)
Om jag köper den garanterar jag att den inte kommer nära en strand eller mina barn. En sån lär ju inte dyka upp igen i det skicket.
Men du har rätt i sak. Skulle nog tom vara coolaste nörden överhuvudtaget. [emoji1]

Säljaren verkar dock tycka det är jobbigare att skicka utomlands än inom vilket jag finner udda.

Jag har än så länge bara kontaktat honom för att se om han skeppar till sverige : P

Tror nog inte det är Sverige som avses när säljaren inte vill skeppa till alla länder.
Tror nog att du inte behöver oroa dig för det.
Det där med att du lovade tjejen att det var slut med klockinköp i år däremot...;)

Har skaffat ett ebay konto nu. Ytterligare ett steg på vägen mot hobby/besatthet?:happyhappy:

Det värsta är när man köpt en klocka och dagarna går.. Jag är alltid inne extra mycket på ebay efter ett köp och blir sugen på en massa annat. Sitter för övrigt och spanar på en exakt likadan klocka som jag precis köpt, men som inte kommit fram ännu(ligger i Milano för tillfället), dock med länk vilket lockar! Får se hur det går :p

Jag bailar på den där OSR:en, jag behöver inte fler klockor samt att köpa den vore dåligt för hemfriden. En annan nackdel är att boetten är i helt i silver.

Säljaren skeppar till sverige för AU$25 tror jag så om någon är intresserad köp den, det är ett bra pris.

Jag bailar på den där OSR:en, jag behöver inte fler klockor samt att köpa den vore dåligt för hemfriden. En annan nackdel är att boetten är i helt i silver.

Säljaren skeppar till sverige för AU$25 tror jag så om någon är intresserad köp den, det är ett bra pris.

Kunde den inte varit ett par mm till. Så ruskigt läcker.

Jag blir mer o mer sugen på den röda, samma säljare.
Grym! Kör!

Vill bara säga att det är trevligt att folk tipsar om kul klockor till salu även om man själv inte är intresserad!
Fortsätt så! :)

Fasen vad cool mforce Titanium verkar! Jag är neutral när det kommer till AIK-färgerna... (har ibland svårt att länka bilder från min mobil)

Tillbaka
Topp