Men va fan!Då är jag med också!
![]()
Åter igen, inget fel på gången!
![]()
Hur ska jag kunna vinna om du envisas med att posta den där! ? [emoji31]
[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men va fan!Då är jag med också!
![]()
Åter igen, inget fel på gången!
![]()
Haha ja det är frågan!Men va fan!
Hur ska jag kunna vinna om du envisas med att posta den där! ? [emoji31]
[emoji12]
Mest fotograferade klockan i KS historia? Tycker den dyker upp överallt hela tiden. Vilket den iofs förtjänar! [emoji1]H
Haha ja det är frågan!
Trodde inte att denna skulle knuffa ner min Oris Aquis i lådan men det har den!
Mest fotograferade klockan i KS historia? Tycker den dyker upp överallt hela tiden. Vilket den iofs förtjänar! [emoji1]
Du tog det fel. [emoji6]Alltså, ja ok lite många foton kanske men fan den e ju så grym!
Försökte skojja till det lite!Du tog det fel. [emoji6]
Bomba på!
KS behöver det!
Fokus på golvet bakom klockan?Är det tävling?
Vad vinner jag?
![]()
Skakig tub efter 12 timmars nattjobb.Fokus på golvet bakom klockan? [emoji14]
![]()
Vill haFörsökte skojja till det lite!
Svårt att ta kort på det kupade glaset!
![]()
Välkommen till tråden!
En mako är ju alltid en mako så att säga.
Även om jag föredrar den svarta brorsan med flätad tavla så går det ju inte annat än att tycka din OS är ruskigt vacker!
Och så här ser den blå ut:![]()
Jag tror du är den enda med den modellen på detta forumTack!
Ja jag funderade på den svarta ett tag, men valet föll till slut på den vita, är mycket nöjd. Har vi någon med svarta urtavlan på forumet?
Jag tror du är den enda med den modellen på detta forum![]()
Ställ dig i kö. [emoji12]Vill ha
Kör!Okej![]()
Kanske kan skriva en liten recension någon dag, om någon skulle vara intresserad av detta.
Måste köpa nya m-force så jag vet iaf kan vinna den tävlingen. [emoji1]Eftersom det störde mig att Desmond_Malone hade större klocka på sig idag, än vad jag hade, så har jag bytt efter att jag kom hem från jobbet [emoji14]
![]()
Nytillskottet! Kom fram före helgen!
Härligt!Nytillskottet! Kom fram före helgen!![]()
![]()
Nytillskottet! Kom fram före helgen!![]()
![]()
Härligt!
Är du nöjd?
Gillar färgerna, grattis!Nytillskottet! Kom fram före helgen!![]()
![]()
Klart vi såg. Skickades ett större antal pm om att vi skulle låta bli att påpeka ifall du skulle ta illa upp! [emoji15]Och naturligtvis har jag ändrat från tisdag till torsdag sedan bilderna togs, det såg ni säkert att det var fel [emoji14]ompus: ...
Brunt. Opräglat. Vintagestuk.Tyvärr bara ett tunt svart läder på den just nu. Har ni några tips och förslag på vad ni skulle vilja se för sorts band?
Jag vet - den är snygg! Köp - om den inte blir för dyr!Brunt. Opräglat. Vintagestuk.
Lätt!
Kew säljer för övrigt en röd sån på bukten. Jäkligt sugen.
![]()
Ja, brunt o grönt är snyggt! Och ett orient i metall hade jag gärna haftBrunt. Opräglat. Vintagestuk.
Lätt!
![]()
Kew säljer dessutom en djävligt fin RO från 1958 och en extremt fin RO från 1960 just nuBrunt. Opräglat. Vintagestuk.
Lätt!
![]()
Kew säljer dessutom en djävligt fin RO från 1958 och en extremt fin RO från 1960 just nu![]()
Funderar på det men är lite osäker på storleken där med. 36 mm?Jag vet - den är snygg! Köp - om den inte blir för dyr!