• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Orienttråden

Då är jag med också!
20150429_073012~2.jpg

Åter igen, inget fel på gången!
Screenshot_2015-04-29-07-31-30.png
Men va fan!
Hur ska jag kunna vinna om du envisas med att posta den där! ? [emoji31]

[emoji12]

Välkommen till tråden!
En mako är ju alltid en mako så att säga.
Även om jag föredrar den svarta brorsan med flätad tavla så går det ju inte annat än att tycka din OS är ruskigt vacker!

Tack!
Ja jag funderade på den svarta ett tag, men valet föll till slut på den vita, är mycket nöjd. Har vi någon med svarta urtavlan på forumet?

Härligt!

Är du nöjd?

Ja, den är verkligen snygg! Skicket är jättefint, inga repor i glaset. Lite små skråmor på boetten, men absolut inget man ser eller tänker på. Ska bli intressant att se hur den håller tiden. Det gick lätt att justera dagangivelsen genom att trycka på den lilla knappen och tecknet ligger rätt i rutan. Den är ju förstås ganska liten, men jag har ju klena handleder också... Modellen ÄR ju liten.
Tyvärr bara ett tunt svart läder på den just nu. Har ni några tips och förslag på vad ni skulle vilja se för sorts armband? Och naturligtvis har jag ändrat från tisdag till torsdag sedan bilderna togs, det såg ni säkert att det var fel :pompus: ...

Kew säljer dessutom en djävligt fin RO från 1958 och en extremt fin RO från 1960 just nu :p

Jo tack!
Vågar inte bjuda då jag vet att de kommer vara för små för mig att använda. Men grymma är de.
Sen en guldig Olympia Orient som är rätt fin också.
$_12.JPG

Jag vet - den är snygg! Köp - om den inte blir för dyr!
Funderar på det men är lite osäker på storleken där med. 36 mm?

Min favorit av hans är dock den NOS Swimmer han har. Där skiter jag i storleken och kommer lägga ett bud även om det är tveksamt om jag får den. Läskigt fin!
$_57.JPG

Tillbaka
Topp