• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Orienttråden

image.jpg
Så vad tyckte du?

Om våfflan alltså.
Klockan är givetvis fantastisk. ;)
Nu har jag provat våfflan uppvärmd med en kopp kaffe. Smakade sådär.
Eftersom jag gillar skinnband har jag monterat ett svart Rios band på Makon, blev riktigt bra tycker jag

Fast den delar boett med Nivada Depthmaster. Så vill du ha looken utan Orienturverk är nog Nivadan lättare att få tag på :)

EDIT:// för övrigt är även jag inom kort värmdöbo :p
Både enklare och förmodligen billigare. Men det är fusk att köpa schweizare... :D

Det blev så till slut. Bra val. Priserna i nacka är inte att leka med även om det börjar bli illa ute hos oss också. :)

@Desmond_Malone finns du också där ute?

Edit// går ju kolla användare. :-D

Senast ändrad:
Allvarligt talat!
Kan ingen köpa den där OS GMT'n på köp/sälj så jag slipper?
Har annat jag måste köpa än klockor... :-[

Min gamla, var i bra skick när jag bytte bort den och tycker fortfarande att den ser bra ut,bra gång.
Synd att jag har lovat mig själv att inte köpa något på ett tag. 2k är riktigt bra pris på den.

Min gamla, var i bra skick när jag bytte bort den och tycker fortfarande att den ser bra ut,bra gång.
Synd att jag har lovat mig själv att inte köpa något på ett tag. 2k är riktigt bra pris på den.
Jo tack! För det priset hade jag tom kunnat leva med kronskyddet. ;)
Sög lite i köptarmen men jag har ju lovat mig själv att ska det bli nån ny får det bli nån jag suktat länge efter.

Jo tack! För det priset hade jag tom kunnat leva med kronskyddet. ;)
Sög lite i köptarmen men jag har ju lovat mig själv att ska det bli nån ny får det bli nån jag suktat länge efter.
Den är rätt stor också har jag för mig (inte för att det bekommer dig som kör stora dykare annars), det är väl mest det och kronskyddet som hindrat mig hittills. Kan tänka mig att den inte är helt lättflippad heller om man tröttnar.

Den är rätt stor också har jag för mig (inte för att det bekommer dig som kör stora dykare annars), det är väl mest det och kronskyddet som hindrat mig hittills. Kan tänka mig att den inte är helt lättflippad heller om man tröttnar.
Tror jag inte bör vara några problem. Max ett par hundralappar i förlust.
Går inte att finna ny lika lågt heller pga kronkursen.
Jag hade köpt den till det priset om inte jag köpt Poseidon precis.

Den senaste i samlingen blev alltså denna! Superfin. Som ny. Här på ett rödbrunt läder säljaren skickade med. Är inte så rosa i verkligheten. Smidig, snabb affär. Hade varit kul med en kaffe och en f2f-affär men det blev en swish och ett rek. brev!
DSC_0561.JPG

Tillbaka
Topp