Från SpanienSnyggt band! Var kommer det ifrån?
Diloy
https://diloy.com/en/watch-straps/l...90.html#/28-size-24mm/21-colour-army_green_27
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Från SpanienSnyggt band! Var kommer det ifrån?
Tack för länken. Stämmer det att längden är 80/120 utan spännet?
Yes Sir, Jag har kontrollmätt nu och det stämmer bra.Tack för länken. Stämmer det att längden är 80/120 utan spännet?
Tack igen! Jag som har fem andra band på väg. Kan bli ett sjätte... jävligt snyggt!Yes Sir, Jag har kontrollmätt nu och det stämmer bra.
Kan man få frugan att fatta det också?Man kan aldrig ha för många band
Och, dom är jävligt bra måste jag säga. Köp ett sandfärgat, passar fan till allt alltså.
Men visst var det Army green du hade på din Mako XL?Det är svårt det där med fruarna, jag tror inte det är lönt att lägga ner energi på det ens
Yes, cream. Det är väldigt bra, en färg som passar till mycket men det gör army green med så klart.
Börja med ett och komplettera sedan...
Du har så rätt så, army green.Men visst var det Army green du hade på din Mako XL?
Edit.. det blev ett Army green. Måste handla lite fler klockor till alla band![]()
Stjärnorient på stranden.
![]()
Jag tycker inte den är så stor. Inte jämfört med OSD eller min brasilianare.Gillar dom där och om dom hade tillverkats i en något mindre tantvarint skulle jag köpa en.
Japp, Makon fick badaSista bra dagen för bad ser det ut som idag, på ett tag i alla fall.
Då får nog Makon vara med tror jag allt.
![]()
Grymt bra.Äntligen kom ett sharkmesh från strapmania. Vet inte om jag gillar det än.
![]()
![]()
Det ser bra ut från ovansidan men tycker det ser lite väl brett ut vid spännet. Det smalnar ju inte av. Sambon gjorde tummen upp iaf.Grymt bra.
Samma problem som med originallänken alltså? Orient brukar ju aldrig köra avsmalnande på sina dykare (inte de jag har, och har haft iaf).Det ser bra ut från ovansidan men tycker det ser lite väl brett ut vid spännet. Det smalnar ju inte av. Sambon gjorde tummen upp iaf.![]()
Orginallänken smalnar av till 20, spännet är ca 21. Shark meshens spänne är 23 mm. Kanske en vanesak. Såg att Strapcode har mesh som smalnar av men de kostar ju 4 ggr så mycket.Samma problem som med originallänken alltså? Orient brukar ju aldrig köra avsmalnande på sina dykare (inte de jag har, och har haft iaf).
Åh fan. Jag har aldrig haft en Orient dykare med avsmalnande. Och jag har haft rätt många.Orginallänken smalnar av till 20, spännet är ca 21. Shark meshens spänne är 23 mm. Kanske en vanesak. Såg att Strapcode har mesh som smalnar av men de kostar ju 4 ggr så mycket.