• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Quartztråden för kvarts-samtal

Rakuten har ju en egen fotostudio och där fanns det ett wristshots.

1643706817170.png

By the way, har oftast handlat factory band, inkl gator, av lathets / bekvämlighetsskäl, ska köpa ngn nice gator till min Campanola, ev custom mått, tips mottages tacksamt…(fanns det ej ngn tjomme i Vasastan som gjorde ? )..

By the way, har oftast handlat factory band, inkl gator, av lathets / bekvämlighetsskäl, ska köpa ngn nice gator till min Campanola, ev custom mått, tips mottages tacksamt…(fanns det ej ngn tjomme i Vasastan som gjorde ? )..
Designa ett eget via ABP, allt från material till färger till tjocklek till hål till ja du vet, allt! Ca pris från 300 eur och uppåt beroende på läder

Tack , yessir, har sett dem o googlade upp dessa oxå, verkar ha lite samma stuk o bra reviews, o grannar oxå….perkele….
http://www.finwatchstraps.com/
Försökte få kontakt med finnen men han svarade aldrig...
Minns att ngn beställde från honom men var inte helt happy över kvaliteten.
ABP finns många inlägg på Sinntråden av @perhog som drar flera landet över kvaliteten.

Ska bli kul och se den på någons arm så småningom.
Tjockleken 12,2mm skrämmer inte mig, van vid tjockisar från Tyskland :)
Den bekvämaste klockan jag är 15,6 x 41mm.
Tror jag kommit fram till att under 47mm Lug to Lug är en aning för smått för mig.
Platt handled med 18,7 runtom..
Så får bli att hitta en fin Chronomaster så småningom.
Vadå...
Tony-Soprano-Rolex-Day-Date-President-118238-18k-yellow-gold-REVIEW~2.jpg
smått? Sluta nu 47mm l2l kan aldrig bli för smått!

Tillbaka
Topp