Puryeah
Silver
Mkt vackra, man blir sugen
Riktigt skarpa irl, har själv varit riktigt sugen på denna, blev en GS för mig nu men saknar ändå att ha en Astron i samlingen, och denna är verkligen i perfekt storlek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mkt vackra, man blir sugen
Var tvungen att ladda hem manualen. Shit, funkar ju precis som jag vill ha det... kan bli dyrt det här.Precis som jag har för mig du berättade för mig, om att Casio G-shock använder solpanelen för att aktivera den automatiska belysningen, använder Astron solpanelen för att aktivera GPS synkningen (utöver de förinställda tillfällena). På de jag haft gäller det dock bara efter att den misslyckats inomhus under natten. Den håller alltså inte på och synkar oavbrutet bara för att man vistas i solen Fördelen med GPS är att den i princip alltid synkar utomhus, sol eller inte, precis som GPS´n i bilen alltid fungerar så länge det är öppen himmel till sateliter. Och det går fort. Nackdelen om man kan kalla det nackdel, är att det inte fungerar inomhus eller i tunnlar osv.
Den är helt klart cool. Rätt unik om inte annat, så hatten av till den som vill köra.005 snyggare, den här är så jädra boxig, 4 kantig, design passar lite bättre på tunnare/dressig klocka, men lite fulsnygg är den ?
Tjusigt värre! Synd att de inte matcha datumfärgen på den blåaNice! Provade den blåa nyligen, riktigt fina klockor.
Håller med, samma blå bakgrund som tavlan hade varit optimalt. Men det där blir snyggare än med vit ruta iaf. (matchar svarta ringen med sekundmarkeringarna bra tycker jag nog).Tjusigt värre! Synd att de inte matcha datumfärgen på den blåa
Håller med, samma blå bakgrund som tavlan hade varit optimalt. Men det där blir snyggare än med vit ruta iaf. (matchar svarta ringen med sekundmarkeringarna bra tycker jag nog).
Vart hittar man dessa till bäst pris?
Grattis, nice, känns mer stabbig, på ett bra sätt, coola luggar o nice med lite röttDubbelpostar i GS tråden... Kul nyförvärv som på sitt sätt är väldigt lik sbgv243/45 men samtidigt ganska annorlunda. Kortare med (?) lite smalare glasring och annan form på luggarna, bredare visare etc. Och länk förstås. Första noteringen är att den reflekterar ljus på ett väldigt trevligt sätt tack vare de trapezoida bandhornen.
Grattis! Är själv riktigt sugen på denDubbelpostar i GS tråden... Kul nyförvärv som på sitt sätt är väldigt lik sbgv243/45 men samtidigt ganska annorlunda. Kortare med (?) lite smalare glasring och annan form på luggarna, bredare visare etc. Och länk förstås. Första noteringen är att den reflekterar ljus på ett väldigt trevligt sätt tack vare de trapezoida bandhornen.
Oj, riktigt snyggt! Speciellt utan datum som nästan alltid triggar min OCD. Tavlan är verkligen en fullträff.Dubbelpostar i GS tråden... Kul nyförvärv som på sitt sätt är väldigt lik sbgv243/45 men samtidigt ganska annorlunda. Kortare med (?) lite smalare glasring och annan form på luggarna, bredare visare etc. Och länk förstås. Första noteringen är att den reflekterar ljus på ett väldigt trevligt sätt tack vare de trapezoida bandhornen.
Ja den är bra. Man skulle kunna önska sig liiite bättre AR kanske men i övrigt tror jag detta kan bli bra!Oj, riktigt snyggt! Speciellt utan datum som nästan alltid triggar min OCD. Tavlan är verkligen en fullträff.
Tack! Andra köpet från Hachimura watch company. Fått klart bäst pris där två gånger i rad och snabba att svara på meddelande. Rekommenderas!Grattis! Är själv riktigt sugen på den
Tack! Ja den blir lite "stabbigare på ett sätt men upplevs ändå betydligt bättre på armen (min arm vill säga ) än vad jag tyckte 243 gjorde. Den blev lite lång för mig. Denna passar bättre på lite smalare handleder.Grattis, nice, känns mer stabbig, på ett bra sätt, coola luggar o nice med lite rött
GrymHallo, bumpar tråden med hälsningar från bästa årtiondet, the 70’s that is…inga jävla appar till allt o folk pratade med varandra på riktigt…
Lc 0664-5000 it is..Grym
Kan du langa referensen?
Grym
Kan du langa referensen?
Nääääääh.... det är ju modellnumret dvs urverk/boett. Reffen är DPM018... med rätt länk och alltLc 0664-5000 it is..
Tackar för update, my bad…hur som haver, är mkt coolNääääääh.... det är ju modellnumret dvs urverk/boett. Reffen är DPM018... med rätt länk och allt
Från Seiko katalogen 76:Tackar för update, my bad…hur som haver, är mkt cool